5 Ağustos 2012 Pazar

Saclarim vol. bilmemkac o.o

su tercihlerim de bitsin saclarimi boyayayim diyordum boyadim kurtuldum :F

Ilk defa kopuk boya kullandim. Renk ask alevi aynen su sekilde:


benim koyu kestane saclarimin bu renge donusecegini beklemiyordum elbette. amacim cok 'ben burdayimm!' diye bagirmayan hafif bir kizllik elde etmekti. tam da istedigim oldu..

renk bekleidimden cok farkli bir sey oldu, kizil degil kahve degil, patlican moru? isik altinda kipkizil, daha karanlikta siyah bile gorunuyor hatta. o yuzden bir suru resim cektim size soruyorum ne renktir bu acep? ayni renge  tekrar boyayinca nasil bir sey cikar sizce?









umarim cok akmaz, tabi sonucta kizil ille akacak. ben simdilik memnun kaldim, sizler kopuk boyalar hakkinda ne dusunuyorsunuz?




9 yorum:

  1. güle güle kullan güzel olmuş..ama ben köpük boyaları pek sevmiyorum kullanış açısından akıp kokmuyo olayı güzel ama saçım kahve açık kumralını aldım kutudakini aldım kız sarışının dikalası ben oldum sarıkara bişe direkt kuaför kızılı çok kullandım tavsiye birdefa kuaförde istediğin rengi tuttur sonra bunları cila niyetine yap süpper oluyo öyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ben de ne zaman acik kahveye boyasam simsiyah oluyor saclarim alla alla.

      saclarimi ben boyamadim annem boyadi, enteresan bi sekilde o kopuk boyanin zor oldugunu soyledi mesela. bana da kolaymis gibi geldi aksine :/

      gecen yaz kuaforde boyattim sacimi kizila yarebbim akmak ki ne akmak. bi de boyle dogal durmadi caaart kizil oldu :D bi daha da boyatmadim sacimi kuaforde. zaten simdi boyayi almis oldugum icin oylesine boyadim okullar acilmadan once kahveye donerim gibime geliyo yine :D

      Sil
    2. kuaförler kızacak ama sanki çabuk gelelim diye sabitlemiyolar mı ne kuaförden sonra 15 gün de bir kızılı boyamak lazım kızıl zor

      Sil
    3. aynen ben de katiliyorum ne yalan soyleyeyim. ben tabi her gun gordugum icin bir sonraki boyanmasina kadar farketmemistim boyanin ne kadar aktigini. tekrar boyanmadan once resmen leopar gibi rengarenk olmus kafam. acikcasi bu kadar secenek varken piyasada hani siyahtan sariya donmek gibi durumlar haricinde kuaforde sac boyatmak bana manasiz geliyor.

      Sil
  2. Biz de iki hafta önce anneme yaptık köpük boyalardan. İlk kullanışımızdı. Uygulama aşamasından çok memnun kaldık, çok basitti her şey. Fakat nette de herkesin dediği gibi renk biraz koyu oldu. Biz yine de sevdik. Şimdilik bi sorun yok :) Senin de yeni rengin hayırlı olsun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim sizinki de hayirli olsun :))

      Sil
  3. Saç boyama konusunda nerdeyse uzman olan ben sana şunu söylemeden geçemicem kimse söylememiş çünkü :/ renkler saçının her yerinde eşit değil ve cidden sönük göstermiş güzelim saçlarını bu renk cümbüşü .. köpük boyaların sisteminin oturduğuna inanmıyorum ben. vaad edilen renkten çok farklı şeyler çıkıyor ortaya ve içerik açısından zararlı buluyorum bunun sonuçlarını fazlasıyla yaşadım annem ve kardeşimde ... tavsiyem daha tok bir renk bul ve krem boya kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok esekkurler :) caktirma ben de durumun farkindayim da kendime itiraf edemedim henuz :) sacimin boya olmayan bolumlerinde renk hos oldu ancak uclari baya kahve rengi su anda. eçenlerde ayni rengi baska bi markadan krem boa olaak aldim ama henuz boama firsatim olmadi boayina koyarim buraya :))

      Sil
  4. Üniversite için tebrik ederim :)) Yeni halini bekliyoruz hadi bakalım :)

    YanıtlaSil