22 Ağustos 2012 Çarşamba

Rimmel Match Perfection Foundation - 200 Soft Beige

Annem son 1 yildir maybelline in cam sisedeki pompali fondotenini kullaniyordu. Hem o fondotenini bitirdigi, hem de ben bu markanin fondottenini denemeyi cok istedigim icin hazir da %30 indirim varken almis bulundum.

Rimmelin 3-4 fondoten cesidi vardi. Ben tupte olan kalici serisi ile bu arasinda kaldim ve pompali oldugu icin bunu sectim. Iyiki de secmisim diyorum. :)

Hem annem hem ben o kadar memnun kaldik ki anlatamam. Yanyana durunca tonlarimiz farkliyken bu renk ikimize de cuk diye oturdu valla nasi oldu anlamadim :D Ayrica gecenlerde affinitone fondotenimi yedekledim; daha once 42 kullaniyorken bu sefer 14 numarasi oldu. onun hikayesini ise baska bir postta dinleyeceksiniz :D

Yapisi oldukca akiskan, bu noktada affinitonea benzetiyorum ben. Ama dagitirken kremsilesiyor ve cok rahat uygulaniyor. Ben parmakla uygulamayi tercih ediyorum. Kapaticiligi oldukca yeterli; fondoten ise hafif ve cok dogal duruyor. Yuzunuzde yumusak bir his birakiyor ve fondoten ben buradayim diye hic bagirmiyor. Annem clinique anti blemish fondotenimizden daha cok begendigini soyledi bu fondoteni.

Kaliciligini test etmedim ama sorun yasadigimi soyleyemeyecegim.

Renk bilegimde koyu durmus ancak yuzumde tam oluyor.









bu da annemin yuzundeki durusu :)




Sevgiler :)

3 yorum:

  1. :):) Annenin cildine sağlık ve aynı benim cildim gibi sorunsuz ama gözenekli. Rimmel markasını beğendiysen birde 25 hour olanını tavsiye diyorum. Sevgilerle canım , güle güle kullanın ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler =) anne kiz gozenekligillerdeniz biz :D annem hic bir sey surmez valla kremdir sudur budur, cildi bana 10 basar. :))

      ben de 25 hr la bu aldigim arasinda kalmistim :)) bu bitmeye yuz tutarsa onu da denerim valla piyasa fondotenleri icinde rimmel galiba bu iste en iyisi

      Sil
  2. vay be annecikin cildine cuk oturmuş daha koyu olur sanıodum :)

    YanıtlaSil