27 Ağustos 2012 Pazartesi

Maybelline - Affinitone pudra (14)

Hazir fondotenini almisken pudrasini da alayim dedim, iyi halt ettim :D

Fondotenlerin aksine pudralarin testeri kalmamisti, ben de bana cok mantikli gelen bir hareket yaptim ve fondotenini 14 numero aldigim icin pudrayi da gozum kapali 14 aldim. Birazdan resimlere bakinca ne demek istedigimi anlayacaksiniz.

Pudra o kadar hafif, ince, gorunmez ki, tek basina uygulayabileceginizi cok sanmiyorum. Anca cok sorunsuz bir cildiniz varsa biraz daha esitlemek icin isinize yarayabilir. Ben ayni derecede hafif olan affinitone fondoteni sabitlemek icin kullaniyorum ve cok ince oldugu icin memnunum, is de goruyor.

Indirimle beraber 9.75 tl ye aldim.







Bu da fondoten ve pudra arasindaki ton farki. Ikisinin ayni olmasini beklemekle hata mi yaptim?


Ozetle fondoteni ben daha cok sevdim ama pudra da yeterince iyi bence. Hafif bir pudra olmasi sebebiyle mutlaka lazim olur bir gun diyorum :) Indirimde gorurseniz alabilirsiniz bence :)

Sevgiler


ne zaman maybelline hakkinda bir sey yazsam aklima bu video gelir ehehe :


6 yorum:

  1. affinitone fondöten bende de var memnunum ama pudrayı denemedim hiç gerçekten ton farkı çok var aralarında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok da gerekli bir pudra degil zaten :)

      Sil
  2. şeffaf ise güzel benim birtane vardı çok açık renk geldi hiç denemeden ablama verdim:)

    yildizlimakyaj.blogspot.com (çekilişim var beklerim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belli belisiz bi renk, fondotenin uzerinde hic belli bile olmuyo zaten :)) ah benim de bi ablam olsaydi keskee :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. :D bakiniz kutusu bilem var: may be li ne :DD

      Sil