22 Ağustos 2012 Çarşamba

Maybelline Affinitone fondoten - 14

Daha once ayni urunun 42 nolu rengi hakkindaki yazim icin: buyrunuz.

Yaz gelir insanlarin rengi koyulasir, ben aciliyor muyum neyim anlamadim. :D gecen yaz 42 no icin bana cuk oturuyor demisim, bu yaz bana turuncu gelmeye basladi. su anki favorim 14 numerosu :F

iddia ediyorum fondoten sahibi 10 kadindan 8 inde vardir bu fondoten. Hem fiyat olarak uygunlugu, hem kolay bulunur olmasi cok buyuk bir etken.

Yapisi su gibi zaten, daha once de dedigim gibi basasagi tuttuktan sonra tupu sikmaniza bile gerek kalmiyor. 2-3 saatlik sureler icin belki sizi idare edebilecek olan bir kaliciligi var, daha uzun dayanmasi icin uzerine pudra gecmenizi siddetle tavsiye ederim.

Ben bu fondotenle en guzel sonucu nemlendirici surup 5 dk bekledikten sonra ecotools yassi fondoten fircamla uygulayinca aldim.







Ben full kapaticiliktan hoslanmadigim icin benim icin kapatmaacisindan yeterli bir urun. evet biterse tekrar alirim :F

2 yorum:

  1. Bence de dediğin gibi kuş yuvasında yumurtaları anımsatıyor. Çok da şekermiş

    Bloguma beklerim
    http://ecegurbuz.blogspot.com/

    YanıtlaSil