25 Ağustos 2012 Cumartesi

Indirim psikolojisi ve uzerimdeki yan etkileri =)

Annemle sabah 'bir kahvalti yapar doneriz' diye gittigimiz Alsancak'tan 20.00 itibariyle donmus bulunuyoruz. Bir yorulduk ki sormayin.

Bugun cesme'ye gitmek vardi planlarimizda, ancak ben erken kalkamayinca vazgectik, onun yerine gezerek gecirelim gunumuzu dedik.

Ilk olarak kordona yakin olan Koton'a, sonrasinda lc waikiki, seven hill, ve kibris sehitlerinin sonundaki buyuk koton magazasina ugradik. Koton gitgide kaliplarimi dusuruyor bayanlar ben anlamadim. Ben kilo verdikce adamlarin kiyafetleri bana olmuyor. Ben ordan gecen sene 42 beden etekleri elbiseleri duzmus insanim, kilo verdim, simdi 42 giyiyorum tanrim yan fermuarin bi ucu gobek deligim hizasinda digeri de munasip olmayan bir yerimde kaliyor, kapatmanin imkani yok. o.o

ankara'ya gidecegim icin yakinda, elimi eteklere, sortlara atmamla cekmem bir oldu. pantolon baktim hep, hatta utanmadim gittim trenckot aldim :D ne geregi vardi simdi demi? ama uzun  zamandir kirmizi ve mint pantolon bakiyordum, ikisine de denk gelip almis olmanin verdigi mutluluk pahabicilemez.

asagida goreceginiz canta sevenhillden, takilar ice lcw ve koton karisik. kotonda deli gibi bir indirim vardi, kaciramadim :D






Ama bu cok tatli...o.o




Kahve isteyen? :))




Sizlere sormak istiyorum bu yuzuk size neyi cagristiriyor?


Benim aklima gelen sey kus yuvasindaki yumurtalar :)


Bu yuzugu de annem aldi =) rengi cart mor ama resimde farkli cikmis.



Ah bu ayakkabilar benim olsaa :)



Bu kolye de annemin :)



Disardan bakinca bi seye benzetemedim bu ev seklindeki kolyeyi




Ama icini acinca bakin ne buldum:


Ta daa :)



Benim de boyle, hala atmaya kiyamadigim, oyuncak bir evim var. Bana onu animsatti, sekli semali her seyi ayni :) Annem tee istanbuldan onun esyalarini, parcalarini alirdi bana :) Cok guzel dusunulmus bu kolye cok begendim.




Ve iste bugun de boyle bitti. En son kordonda biralarimizi da icip donduk. D&R'dan da uc film aldik, birini secip izliyicez az sonra. Tatilin boyle her an kafana esen seyi yapabilme ozgurlugu vermesini cok seviyorum, sizlerin tatili nasil geciyor?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder