7 Ağustos 2012 Salı

Golden Rose eyeshadow pencil 105

Bu tip tombik kalemlerden bizim evde hep bir kac tane bulunur, ve genellikle onlari alip da kullanmayan annemdir :P Ufakken hatirliyorum bunun mor rengini cok begenmistim, annem de bronuzunu(bu kalem degildi elbette, en az 10 sene oncesinden bahsediyorum), sonra gidip almistik da cok sevmistim. Boyle simli, acik mordu. Ruj olarak kullanmaya bile calistigimi hatirliyorum. Sanirim ilk makyaj malzemem oydu :)

Bu kalemi ise ben hic kullanmadim ama renginin ne kadar guzel oldugunu farkettigim icin bundan sonra arada kullanmayi dusunebilirim :) Oncelikle yapisi cok guzelmis, kremsi ve puruzsuz gorunuyor. Kaliciligi hakkinda yorum yapamayacagim ama cok uzun oldugunu dusunmuyorum.









Bu da biraz dagitilmis hali:


1 yorum:

  1. tam benim sevdiğim tonlar bakır - altın bütün makya malzemelerimi alsınlar altın farlarımla idare ederim o derece :) bu arada kırmızı rujunu bulmuşssun çok sevindim kate moss'un rujları baya güzel ama kırmızı çok iddalı haytta kullanamam.
    merve :)

    YanıtlaSil