10 Ağustos 2012 Cuma

Flormar Pretty Compact - Quartet eye shadow

Watsonstaki %30 indirimlere kanmadim, ve sadece isime yarayacagini dusundugum 2 urun aldim :)

Birisi dus lifiydi, kendiminkini attigimdan beri dogru duzgunbir tane bulamamistim yine gittim watsonstan aldim :)

Diger aradigim sey ise mat bir kahverengi fardi. Kendime yakistirdigim tek far kahverengi, ve illa mat olacak. Rimmel in tekli fari vardi aradigim tonlarda, hic hosuma gitmedi yapisi. Maybelline in 24hr krem farlarinda aradigima benzer bir sey vardi ama goruntusu cok metalikti, sevmedim. En sonunda sari olan haric diger tum renkleri kullanaiblecegimi dusunerek bu 4 lu fari aldim.

Bende bu farlarin pembe - morlu olani var ve uzum zamandir arada sirada kullaniyorum. Ozellikle bordo olani o kadar pigmentli ki hic baz kullanmadim altina herhalde. Ama bu settekiler acayip pigment ozurlu, bazsiz hic bir seye benzemediklerini az sonra siz de goreceksiniz. Kahveler az bucuk idare eder de, diger ikisi mutlaka bazla kullanilmali diyorum.











3 yumusak firca darbesinden sonra:



Sari:


Bej:



Acik kahve:


Koyu Kahve:



Farin bence en buyuk eksisi cok kuru olmasi, bakiyorum pembeli set baya yumusakken bu farlar toz toz. Ancak renkler bence cok guzel ve kullanilabilir :)

Acik kahve az biraz simli, digerleri tamamen mat. Simler ise belli belirsiz :)

Sevgiler

2 yorum:

  1. evet renkler çok hoş çok beğendim :)
    canım blogumu yeni açtım seninde gelmeni çok çok isterim :)
    http://eda1907ozer.blogspot.com/

    YanıtlaSil