18 Ağustos 2012 Cumartesi

Belki bir merak eden vardir :)

Malumunuz dun sonuclar aciklandi :)

Ben tercih sabahina kadar Bilkent i yazmayi planliyordum. Lakin son dakikada, daha koklu, daha iyi hocalara sahip hocalara sahip oldugu icin odtu de karar kilmistim :)

veee...

3 eylulden itibaren ODTU Psikoloji ogrencisiyim =)

Ancak ne yalan soyleyeyim, bilkent hep icimde kalacakti. Gecen sene bilkent en son 3500. yu almis, ben 2900. yum bu sene. yani bilkent yazsaydim kesin gelirdi diyedusunuyordum. Lakin bu sene bilkentin taban puani beni gecmis, yani yazsaydim da nasil olsa giremeyecektim diye kendime moralveriyorum :) ODTU oldugu icin mutluyum elbet ama devlet okulu oldugu iicn olsa gerek, soru isaretleri var biraz kafamda. Ozel okula alismis oldugumdan herhalde...

tabi bir de bogazicine sirf okul birincisi oldugu icin benden dusuk puanli birinin girmis olmasi da koymuyor degil :)

24 unde ankarada olacagim, okul yurtlarina, vs bakmak icin. 3 eylulde kesin kayit :)

Bana sans dileyin :)

Sizlerde durum neler baylar bayanlar?

Herkese iyi bayramlar

22 yorum:

  1. Ben kocaeli yi kazandım 2 senelik işletme :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayirli olsun mutluluklar diliyorumm =))

      Sil
  2. Boğaziçi'ne gelebilseydin keşke dönem farklıyla da olsa aynı bölümde olurduk ama Odtü'yü de çok severim ben, hayırlı olsun (:

    YanıtlaSil
  3. tesekkurler :) not ortalamami yuksek tutup yatay gecise basvurmayi dusunuyorum ama tabi cok alisirsam kalmaya da karar verebilirim :)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun, başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim canım. Basarılar =) Ankarada yasıyorum bende. Yardıma ihtiyacın olursa seve seve yardımcı olurum yeni bir sehire alışmak zor malum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok mutlu oldum bunu duyduguma, tesekkur ederim :)

      Sil
  6. tebrikler güzelim
    bakalım bende yüksek lisans istemiştim ama vazgeçtim
    seneye yaparım inşallah

    YanıtlaSil
  7. tebrik ederim canım başarılar dilerim iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  8. tebrikler senin adına çok sevindim umarım mutlu olursun :)

    YanıtlaSil
  9. Tebrikler.Ben de ODTÜ'de okuyorum ama mühendislik fakültesindeyim eğer sormak istediğin bir şey varsa yardımcı olmak isterim.İnan burayı çok seveceksin :)

    YanıtlaSil
  10. ccookkk tesekkurler herkese :) okeanosez: umuyorum oyle olur :)(

    YanıtlaSil
  11. çok çok tebrik ederim :) ben çok istemiştim odtü psikoloji, benim zamanımda yazamıyordum ama. fen lisesi mezunu olduğum için. benim zamanım dediğim de 10 yıl öncesi :) epey bir geriye gittim bak şimdi bu postun sayesinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler :) simdiki isini de cok severek yapiyorsundur umarim :))

      Sil
  12. özel okul devlet okulu ayrımı yapmanız komik olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden? :) ben bazi farklari olabilecegini dusunuyorum

      Sil
    2. bahsettiğiniz yer ilköğretim veya lise değil. 4-5 sene sonra anlarsınız ne demek istediğimi :)

      Sil
  13. 24u gec degil mi. Yeterlilik sinavina girmeyecek misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 24 dedigim 2 agustostu :) ama yurtlarin sans isi ciktigini, bizim secmeyecegimizi ogrendim o yuzden 4 eylule aldim biletimi. 7 sindeki sinava giricem ben sadece, 17 sindekine girmiyicem

      Sil