5 Ağustos 2012 Pazar

Alix Avien 279

Ojeye gecmeden once bhasetmek istedigim iki nokta var:

1- nihayet tercih doneni bitti huzura erdim. bilkent ve odtu arasinda gidip geldikten sonra odtuyu uste yazdim, bir surpriz ollmazsa bu eylulden itibaren odtu psikoloji ogrencisiyim :)

2- alix avien eriyip kirilan rujlariyla ilgili sikayetime geri donmedi. bu noktada 'hemen isteginizi/sikayetinizi gereken yerlere bildiriyoruz' diyip geri donmeyen firmalar icine adini yazdirdi. su ana kadar bana bu noktada denk gelen diger firmalar golden rose ve cecile oldu. musteriye vermekten yoksun olduklari degerden oturu artik bu firmalardan ben alisveris yapmiyorum.


gelelim ojeye, bebe mavisinden az koyu, mavinin guzel bir tonu bu oje. kremsi bir durusu var, biraz flormarin supermatte serisindeki ojelerin durusuna benziyor. hani mat oje degil ama parlakligi cok az.

yesilden pek hazzetmesem de mavi oje surmeyi seviyorum. mavinin huzur veren bir hali var, hem de cok tatli bir renk bence :)

aslinda bitmek uzere olan bir kirec beyazinin icine 1/4 sise bu renkten eklenirse uber super bir renk elde edilebilirmis gibime geliyor.







Sevgiler =)

10 yorum:

  1. Ama haksızlık bu :) bende yakın zamanda bunun postunu yapıcaktım resimlerim bile hazırdı :)

    YanıtlaSil
  2. :) aramızdaki fark daha sonra üstüne flake oje sürdüm çok güzel oldu umarım bakarsın takip edersin çekilişime katılırsın :)

    http://melonunojeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Ben başkalarında görünce mavi ve yeşili seviyorum ama kendim sürdüğümde çok garip geliyo. Nadiren kullanıyorum :) Sende de güzel durmuş. Tonu çok güzel.

    YanıtlaSil
  4. Oy oy oy ne güzel bir renk bu ! Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
  5. tırnaklar da yıkılıyoooo... maşallah :))


    7-24makyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil