6 Ağustos 2012 Pazartesi

Alix Avien 273

Yesil renkli ne oje gorursem aldigim bir donem de diger yesil ojelerimle beraber almistim bu rengi de. Max. 2-3 kere kullandim, ancak bir daha kullanmamaya yemin ettim.

Ben ojemi her gun degistiren bir insanim, bu yuzden hic base coat mus top coatmus ugrasmam. Ancak bu renk kesinlikle bir bazla kullanilmasi gereken bir renkmis bunu bilemedim. Ojeyi surdum her sey tamam, lakin cikarttigimda ne goreyim: sapsari tirnaklar. O kadar oje surmeme ragmen hic sararmamisti tirnaklarim, lakin bu oje deli gibi boyadi tirnaklarimi. Cok rezil oldu tirnaklarim, aman diyeyim bu ojeyi altina seffaf oje surmeden kullanmayin.

Yapi, vs bildigimiz alix avien.





sevgiler :)

4 yorum:

  1. Yeşil ! Yprak su doğa deniz neler çağrıştırıyor bir bilsen :) Güle güle kullan canım , sevgilerle ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ne guzel yazmissin :) te4sekkur ederim :)

      Sil
  2. Ben de o sarı renkten dolayı kullanmıyorum artık bu ojeyi canım. Benim tırnaklarımdan uzun süre geçmemişti sarılığı ..

    YanıtlaSil