4 Temmuz 2012 Çarşamba

Rival de Loop - Kapatici & Goz Kremi

Simdi size benim icin bir hayat kurtarici urunden bahsetmek istiyorum =)

Bu urunu benden once gorup alan annemdi, ancak 1 kez bile yuzune bakmadi sanirsam :P Aslinda antiaging amacli bir urun oldugu icin benim kullanmamin dogru oldugunu dusunmuyorum, lutfen bunu goz onunde bulundurun. Ancak marka rival de loop oldugu icin anti aging de ne kadar iddiali olduklarini bilemiyorum.

Ben sivi ya da stick farketmez, kapatici kullandigimda goz altlarimda yapay bir durus oluyor. Her zaman kapatici altina nemlendirici uygulayacak akdar vaktim olmuyor, bu yuzden de aynaya yakindan bakinca beni rahatsiz eden bir goruntuye mahkum oluyorum.

Bu 2 in 1 kivamindaki urun ise hem goz etrafini nemlendirip hem de cok yogun olmayan, aydinlik bir kapaticilik sagliyor. Bu markanin bir cok goz cevresi urunune de sahip biri olarak ben cok cok memnunum. Bu formatta baska urun biliyorsaniz paylasirsaniz sevinirim :)

Parabensiz ve parfumsuz oldugunu da belirteyim:








Dedigim gibi yogun bir kapaticilik saglamiyor ancak hizli makyaj yapmaniz gereken gunlerde hayat kurtarici olabilir :)

Sevgiler



2 yorum: