29 Temmuz 2012 Pazar

Rimmel - Lasting finish by Kate Lipstick 01

Merhabalar efenim. Ay uzun suredir bir sey yazamadim ozur dilerim ayagina yatmayacagim, ben yazmisim yazmamisim kimin umurunda :D malumunuz lys sonuclari aciklandi haldir haldir kendime okul ariyorum :)  2 gunum kaldi tercihlere hala da karar verebilmis degilim. oyle iste :)

--


Dogru duzgun bir kirmizi ruj arayisim devam ederken, bir ayakkabi alisverisi sonrasinda Watson'ta bulup aldim bu ruju. Aradigim seye gercekten en cok yaklasan renk bu oldu su ana kadar :)

(bu arada yine ayni markanin 170 nolu baska bir rujuyla %99.9 benziyorlar birbirine, elimde denedigimde gordugum kadariyla)

Ne zaman elime bir kirmizi ruj alsam elimde denedigimde rengi pembe cikiyor arkadas! kabinda kirmizi olan sey geliyor dudagimda pespembe. gecenlerde, yakinda bloga da koyacagim, caresse rujlardan aldim. adi hypnotic red ve kutusunda kipkirmizi, neredeyse bordo duruyordu. ancak alip baktigimda yine pembe durdugunu gordum, ama en azindan kirmizi ruj surmeye alisma cabalarimda bana yardimci oluyor. :)

Gelelim bu ruja. Mata yakin ama tamamen mat degil. Rengi hem kabinda hem dudagimda kirmizi. :D Yapica ne cok kuru ne cok nemlendirici. Cogu kisinin aksine ben nemlendirici ozellikli rujlari cok sevmiyorum. Daha kuruya yakin rujlarin goruntusu daha purussuz geliyor bana ve duruslari daha mat. Bu ruj ortada. Kaliciligi bence cok iyi. Surdukten sonra yemek yemeye gittik disari ve ben yemekte nasil olsa silinecek diye bastan bi sildim rujumu. Yemekten sonra aynaya baktim, baya duruyordu yerinde :)

Bir tek surerken dikkat edin benim gibi yamuk yumuk surmeyin :)









Disari da surecem her yere de surecem!!111!!!!!!11 cok sevdim ben bunu :)

sevgiler




3 yorum:

  1. Dudağındaki hiçte yamuk yumuk değil bikere hııı :) Çok güzel dudakların var ve ruj çok yakışmış , güle güle kullan canım , sevgilerle ..

    YanıtlaSil
  2. Bende de var aynısı, çok severek kullanıyorum senin gibi. Ben fırçayla sürüyorum böylece kenarları dümdüz oluyor :D Sana da çok yakışmış güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  3. cok tesekkurler ikinize de kizlar :) ben de artik fircayla kullaniyorum ama rengini direkt surmus gibi vermiyor hic :(

    YanıtlaSil