1 Temmuz 2012 Pazar

Pastel 78

Iste karsinizda mavi ojelerin en guzeli, alnima yazilmis bir yazi, tirnaklarimin yildizi, ojelerin efendisi 78 :) :P

Ustune tanimadigim mavi ojem canim benim, Rengi mavi deyince akla gelen ton, canli, yogun , e daha ne olacagdi? Diger mavi renklerinden cok cabuk bikan ben, bu ojeyi surdugumde bakmaya doyamiyorum. Ne zaman bu ojeyi sursem normal zamanlarin aksine, her seyimi, nefret etmeme ragmen goz makyajimi bile, mavi tonlarinda ayarliyorum. Universite sinavina da tirnaklarimda bu oje varken girdim, baktikca icim acilsin diye.

Buyrunz:







Bu aralar tirnaklarim fena halde. Sikildikca oynadigim icin etlerim falan bir acayip. O bicim de nefret ediyorum manikurden, cok yakin olmayan birine de yaptiracagimi hic sanmiyorum. En iyisi hic ellememek bence ama iste neyse.

Tirnaklarimda 2 kat var, top coat yok(zaten hic kullanmam top coat). Mavi oje seviyorsaniz mutlaka sahip olmaniz lazim bu renge :)

Sevgiler

3 yorum:

  1. :Drenk şahane :) tırnaklarında çok güzel :) gerçekte kötüyse bilemeyeceğim yansıtmamayı başarmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) Iste durumu resimlerdeki gibi; ne eksik ne fazla :)

      Sil