14 Temmuz 2012 Cumartesi

parfoj incik boncuga sararsa

Annemle bunalmis bir halde otururken aklimiza aniden kemeraltina gitmek geldi, icimizdeki sesi dinleyip gittik :F Kendimizi oyalamak icin de bir seyler alalim dedik, az sonra goreceklerinizi kaptik geldik.

Eskiden cok bilezik ivir zivir yapardim. Hatta 8. sinifta bi arkadasimla sahile tezgah falan acmistik :D Tabi tek musterimiz annemdi o ayri :F

Be tam ev kusuyum valla benim icin en iyi tatil her istedigimi yapabilecegim evimde olmaktir. Tabi gezme tozma da eglenceli ama boyle rahat rahat insanin kendi evi gibi yok bence.

Zamanimin cogu da haliyle evimde gectigi icin yeni bir hobi arayisinda olan bana yeni bir cozum oldu bu elisi olaylari. Hem egleniyorum, hem de belki ileride bir seyler kaparsam daha da genisletebilirim :D


Bu taci da cok sevimli buldugum icin aldim, yol uzerinde bir dukkandaydi :)





Tabi boncuk moncuk derken tirnak falan kalmadi bende. Zaten her gun oje degistirdigim icin sorun degil diyor sizlere veda ediyorum :F

Sevgiler

3 yorum:

  1. ben ipliklerle ne yapacaksın, merak ediyorum :)ve bu ipliklerle arkaşlık bilekliği(friendship bracet)yapılır mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet friendshiplerden yapmak icin almistim onlari ama sadece 1-2 modelini yapabildim. cok ince olduklari icin bir bilezikte en az 30 - 40 adet iplik gerekiyor yanyana =) ama yine de kullanisli, ama bilezik icin genelde kullanilan model mumlu ipmis sanirim

      Sil
    2. bunlar olmuyorsa, daha kalin olanlardan denemek lazım:D mesela dantel iplikleri yada yün iplerin kalın olanlarından, mumlu iplikler nasıl oluyor bilmiyorum ama onlarda olabilir neden olmasın :D

      Sil