9 Temmuz 2012 Pazartesi

Ozdilek + Forum Bornova

Arkadaslarimla gecirdigim 2 gunun ardindan forum bornova'ya gittim dun aksam. Eve geldigimde 11. 30 civariydi sanirim. Gercekten ayaklarima kara sular indi.

Hedefim bir ayakkabi almakti. Gecenlerde flo da cok cok guzel bir model gorup gunluk hayatta giyemem diye almamistim, onun pismanligini fazlasiyla ysadim. Ben de duz bir model aldim, disari cikarken hemen giymek kolay oluyor diye.

Gecen yazdan sonra sacimi bir daha hayatta kizil yapmam demistim. Hatta universiteye baslarken 'universiteye basladim kizili' olmayacam ben! diyerek universiteye de kizilla baslamam demistim. Ama ne yaptim ben bir heves gidip kizilin allahi bir boya aldim. Ancak tutar mi tutmaz mi bilmiyorum. Ayni residme goreceginiz 9 luk peroksitlerle acmaya calistim sacimi ama anca 3 te 1i acildi, o da cok degil yani. Tutmayacagini dusunuyorum ama kismet o.o

Rujj almak planlarimda yoktu, ama cok enteresan bir renk gibi geldi alma zorunlulugu hissettim o.o


Parmex aseton, ah yoklugunda neler cektim bir bilsen. Ciddenbu aseto un buyuk boyunu bulmak ne zor yahu. o.o






3 yorum:

  1. Sandaletler çok hoş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de çok güzel. Güle güle kullan =)

    http://koyukirmizikd.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Sayın blog yöneticisi bloğunuzu çok beğendik ve önemli bilgiler veriyorsunuz. Dell laptop tamiri olarak uzun süredir bloğunuzun takipçisiyiz.Başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil