17 Temmuz 2012 Salı

Indirim var dediler geldik :F

25 dakikalik yuruyus mesafemde gratis olmasina ragmen sevgili bloggerlar olmasa hic haberim olmayacak bu indirimlerden.

Dun sag omzumu incittigim icin b fit e gidemedim, ben de gratis bahane yuruyus sahane dedim ve gratise yurudum annemle. Hem alisveris hem sohbet, sahilde de cayimizi icip geldik.

Yol boyunca nude paletini alsam mi almasam mi diye dusundum, sagolsun gratis beni ikilemden kurtardi. 1 bronzer haris neredeyse hic urun kalmamisti the balm standinda. iyi de oldu aslinda.

madem bunlar yok ben de mat bir kirmizi ruj bakinayim dedim. yeri gelmisken bahsedeyim. ben kirmizi ruj surmekten inanilmaz cekiniyorum, nedendir bilinmez. 16 yasinda sacimi kizila boyatmistim, ama kirmizi ruj sur desen suremem. Ama hafiften kullanmaya basladim simdilerde. Soyle bi gonlumce mat bir kirmizi ruj bulamadim. Butun kirmizilar ya pembeye caliyor dudakta ya da disko topu gibi parliyorlar.

Ben de kirmizi rujlara bakarken lorealin yeni serisini gordum. Caresse lar. Iclerinde 2 kirmizi vardi, birisi cok acik geldi gozume ben de hypnotic red rengini aldim. Mat veya opak olmadiginin bilincindeydim , ama bu ruj sayesinde disari kirmizi ruj surmeye alisacagimi dusunuyorum. Kendime de yakistirdim rengi, hos. Dikkatimi en cok kabinin kalitesi cekti. Gercekten cok saglam ve guzel bir tasarim olmus, cok begendim. %40 indirim de cabasi oldu tabi.

Duj jelim bittigi ve elimde sadece bu aralar pek kullanmak istemedigim body shop vanilyali dus jelim oldugu icin arayisa girdim. Tame durunun muhtesem kokulu mor dus jelini aliyordum ki palmolive in hindistan cevizli dus jelini kokladim ve tek kelimeyle bayildim. Ancak bende biraz kasinti yapti, cok da iyi durulamistim halbuki. Tekrar yaparsa kullanmayi birakabilirim.

Kulak tikaci, galos ve krem ise anneme ait :)






Bu ikiliyi de ozdilek ten aldim. Hem tonik hem temizleme jelim bitmisti, ikisini bu kadar uygun fiyata gorunce aldim. Yalniz jel dedikleri urunun jelle ilgisi yok. Bildiginiz kremsi. Dis fircasi ve macunundan da oldukca memnunum.




Sevgiler =)

10 yorum:

  1. parfoj hayatının kırmızı rujuyla tanıştırayım seni:)
    Avon red 2000 bir daha ki ay 7 liraya düşecek mutlaka dene ,kırmızı rujlar mat olur kurutur bu yağ gibi sürülüyor ama dudakta sabitleniyor.
    MERVE :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanmicaksin ne oldu :D ben bundan bir kac ay once trendyoldan kirmizi bi pantolon siparis etmistim. yaninda hediye olarak bahsettigin ruj ve avonun kirmizi bi ojesi gelmisti. lakin o zamanlar kirmizi ruj ile ilgi alakam olmadigi icin sadece 1 kere deneyip birakmisim.

      simdi yorumunu okuyunca da gittim denedim. yapi olarak guzel de keske biraz daha koyu bir kirmizi olaymis dedim valla rengi bana hic gitmedi. ama su an makyajsiz halimle denedim belki tam bir makyajdan sonra daha hos durabilir. onerin icin tesekkurler =)

      Sil
    2. Ben de bir oneride bulunayim o zaman. Avon'un yeni katalognda mini boy ruj serisi var. Onlardan Rouge hos bir kirmizi, Russett Dream ise biraz daha koyu murdumsu bir renk. Ben de senin gibi kirmizilari hic yakistiramam, elimi bile surmem. Ama bu renkler hosuma gitti. Fiyatlari da uygun.

      Sil
    3. tesekkur ederim bakicamm =) belki ilk avon alisverisim olur boylece =)

      Sil
  2. dudak kalemleri ile rengi daha güzel oturtabilirsin;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dudak kalemi hayatimda hic kullanmadigim tek kozmetik urunu cesidi olabilir =) bir de takma kirpik :D

      Sil
  3. off off bana kimse haber vermiyor bu indirimleri :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de tesaduf eseri gorursem goruyorum =(

      Sil
  4. Birkaç tavsiyem var daha ama mail adresin bulamadığımdan yazamadım.
    merve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler merve =) ojemparfumum@gmail.com e mailim =)

      Sil