14 Temmuz 2012 Cumartesi

Gelsin yeni maxi etekler =)

Evett bu sene herkeste gorecegimiz kiyafetin ne olacagi kesin belli oldu: maxi etek :D

Bir sey kemeraltinda adim basi satilmaya baslamissa bilin ki tum izmirli bayanlar butun yaz, hatta bir sonraki yaz da bunu giyer. 2-3 yil oncenin bir modasi vardi hatta hala hafiften devam ediyor. diger sehirlerde de ayni sey moda miydi cok merak ediyorum. Boyle gogus altindan buzgulu, mavi, bol desenli genis bir bluz modaydi, allah her 5 kadindan 4 unde vardi. Bi de genis bi sey oldugu icin her bedene uyuyordu. Sonra elbisesini askilisini her seyini yaptilar, allahtan hala satilmiyor. Ozellikle izmirli bayanlarin neyden bahsettigimi cok iyi anladigini dusunuyorum :D

Bu sene hatirladigim kadariyla 3 adet maxi etek aldim; iclerinden sadece bir tanesi astar ve tullu, digerleri tek kat, farkli modellerde maxi etekler. Dun aldiklarim da aynen astar + tul seklinde. Beni kalbimden vuran renkleri oldu.

Sari renginden nefret ederim tek kelimeyle. Hic bir seyde sevmem. Ampulde bile illa beyaz derim. Ama bu oyle tatli, canli bir sari ki anlatamam. Resimlerde ciktigindan cok daha can alici, tam sari anlayacaginiz :D

Digeri de boyle su yesili gibi bir renk, kesinlikle rengi fotograftaki gibi soluk degil. Fotografm akinem sagolsun renkleri dogru duzgun algilayamamakta o.o



Bu sortu ve cantayi da foruma gittigimde almistim. Cantada indirim vardi ve onceden de gorup hosuma giden bir modeldi, kismet bu zamanaymis :F

Sortunda boyu boyuma huyu huyuma uygun. Boyu cok kisa olan sortlarla rahat edemiyorum ben. Dizin yaklasik 1 karis uzerindeki modelleri daha cok tecih ediyorum.






Maxi etek furyasina sizler de katildiniz mi acaba? =)


Bu da bahsettigim 2-3 yil once moda olan bluz :

almis olaniniz var mi? ben ilk aldigimda cok begenmistim ama herkes giyiyor diye dogru duzgun hic giyemedim :(


ama amerikada kimsenin bu bluzdan haberi yok diye rahatca giymistim. hatta amerikaya ayak bastigim ilk gun uzerimde bu varmis :D



ahh anilar o.o


13 yorum:

  1. Güle güle kullan canım ;) Ay ben de şort arıyorum ama bir türlü istediğim gibi,üstümde güzel duran birşey bulamadım haa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederimm =) sorttan bol bir sey yok su an herhalde umarim yakinda bulursun aradigin gibi bir sey :D

      Sil
  2. O eteklerin pembesinden aldım bende :)))
    Çokoşlar.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay benim aldigim yerde yoktu ama yolda cingene pembesini giyen birini gorup deli oldum acikcasi, pembesi cok guzel valla :D gule gule giy =)

      Sil
  3. Ay sizi yerimm :) Çok güzeller canım özellikle sarı olanına bittim .. Hemen bir kombin yapıp çık karşımıza , sevgilerle ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederimm =)kombinleyecek ust bulabilirsem elbette, sana da sevgiler :D

      Sil
  4. Bu eteklerin saks mavisi beyaz atletle süper duruyor. Bu renkler de çok tatlıymış. Tokat'ta ben pek göremedim henüz bunlardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende saks mavisi br maxi etek var ama tipi boyle degil, tek kat ve ortasinda boydan boya dugme var. ustune beyaz genis bir bluzla giymeyi deneyip begenmistim, br de boyle deneyecegim tesekkurler =)

      Sil
  5. 2-3 yıl önce moda dediğin tişörtün görselini paylaşır mısın? çok merak ettim bir izmirli olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi postun en altina ekliyorum hemen =) ben de o zaman cok begenip almistim ama burda herkes giyiyor ayni seyi diye giyememistim. sonra amerikaya gittigimde giydim 2-3 kez ve herkes cok begenmisti. =)

      Sil
  6. görsel için teşekkürler :) evet bir ara çok alan olmuştu o yüzden almamıştım bende :) kimsenin giymediği bir yerde şortla çok hoş olur :)

    YanıtlaSil
  7. kızım şuan üzerimde aynı bluz var yuh ya pişti yani;)) gecenin bu vakti ayy çok güldüm güzelim ya ;)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaha ben de yorumunu okuyunca cok guldum :D

      Sil