1 Temmuz 2012 Pazar

Body Shop Vanilya Kofre =)

Bu parfumu ilk kokladigimdan beri aklimdaydi, ne yalan soyleyeyim.

Neden almadin bu zamana kadar derseniz, acikcasi cesaret edemedim. Vanilya cok garip bir koku. Bir cocuktan gelse, ay canim ne sevimli kek gibi dersiniz. Bir kadindan gelince ise cok cekici, seksi bir kokuya donusur. Kendinden emin, etkileyici bir kokudur.

Oldum olasi sevmisimdir vanilya kokusunu, koklar koklamaz insanin icini isitir. Yumusaktir.

Body shopta indirim oldugunu gordugum ilk gun 3 adet lip balmini almistim. Onlardan da bahsedecegim ayrica bir postta.

Ikinci gidisimde ise bu kofreyi aldim. Ben hayatimda ilk kez vanilyali parfumde indirim yaptigini goruyorum body shopta. daha once olmustur elbet de ben hic denk gelmedim. Gerci tekli parfumunde hala bir indirim yok, ancak parfum ( 30 ml edt) tek basina 36 tl iken, vucut losyonlu ve dus jelli bu kofre 34 tl. Kutusunun guzelligi de cabasi :)

Yaz gelmisken hazir boyle agir bir koku kullanilir mi derseniz vallahi haklisiniz ne diyeyim? Artik klimali serin bir ortama giderken (ki oyle olmayan bir yer mi kaldi?) kullanirim kendisini.

edt oldugu icin kaliciligi konusunda suphelerim var. Ancak hem dus jeli hem de losyonu ile birlikte kullaninca kalicilikta sorun yasayacagimi dusunmuyorum.





Bu arada unutmadan daha onceden bahsettigim bir blog planim vardi ya? Onu yarin acmayi dusunuyorum. Yairn spor yapmayi dusundugum yer ile(baska bir yer buldum) konusacagim, diyetime de baslayacagim. Pazartesi baslayan diyetten hayir gelmez diyerek sali da baslayabilirim gerci belli oolmaz. Bu sefer cidden kararliyim vallahi, universiteye extra 20 30 artik neyse kilomla baslamayacagim efenim.

Bu yaz kilo vermeyi gercekten isteyen hepinizi beklerim :)

Cekilisi sonucunu da belirledim, yarin aciklayacagim.

Muah :*

5 yorum:

  1. Ben de çok severim vanilya kokusunu <3 güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. canım parfüm gayet kalıcı ve süper kokuyor. bu arada bir tavsiyem var. benim de hep kiloyla başım dertte olmuştur. Biraz kuantumla, astrolojiyle de ilgiliyimdir Nuray Sayarı'yı takip ederim. Bir konuşmasında Çarşamba günü başlanan işlerin özellikle de diyetlerin başarıya sonuçlanacağını söylemişti. istersen pazartesi değil çarşamba başla. Ben Karatay diyetiyle biraz kilo verdim bir araştır istersen. Başarılar diliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay cok tesekkur ederim :) karatayla annem benden cok ilgili arada o uyguluyor onun tavsiyelerini, kitaplarini da okudu. belki kadini gormemis olsaydim ben de daha cok guvenebilirdim ama bana pek guven vermedi kadinin kendisi :D

      ben dukan yapmayi dusunuyorum. uygulayip da sonuca ulasan kisilerin resimlerini gormek bana cok gaz verdi acikcasi.

      Nuray
      Sayar i ilk kez senden duydum hemen arastiriyorum :) Zaten planlarimda benim sabah erken kalkip kosmak vardi uyku duzeni diye bisey kalmadi bende yarimda kalktim bugun mesela, olmazsa carsamba baslarim diyete :) Tesekkurler

      Sil