17 Temmuz 2012 Salı

Bitenler

Bunlar icinde ilk biten ne zaman bitti bilmiyorum.

Biten urunlerimi vanilya club kutusunda sakliyorum ve ne zaman kutu agzina kadar dolsa buraya ekleyip icindekileri atiyorum cope =) Bu ikinci olacak yanilmiyorsam.

Iclerinde hic kozmetik urunu yok farkindayim :F Sadece resimde olmayan bir nivea lip balmim da cope gidiyor cunku yolda kapagini dusurdum denize uctu o.o

bakalim neler bitmis:




1- Watsons Sampuan: Watsons in birali sampuanini cok sevip 1 sise bitirdikten sonra cok uzun sure hic bir watsonsta bulamadim biraliyi. ben de onun yerine guzeldir umuduyla bunu aldim. Bugun zar zor bitti. Aslinda hic bitmezdi de Baska bir sampuanla donusumlu kullandim. Ilk yikamayi bununla ikinciyi fruit kicksle yaparak nihayet bitirdim. Kesinlikle tekrar alinmayacak.


2- Duru mangolu dus jeli: kokusuna bayilarak aldim, iyi denebilecek bir surede de bitirdim. Yalniz simdi baska markalarin da dus jellerini kullandiktan sonra farkediyorum ki durunun jelleri gercekten hic kopurmuyor. Cok miktar kullanmak zorunda olundugu icin daha cabuk bitiyor durunun dus jeli. Bu kadar secenek varken tekrar alacagimi dusunmuyorum.

3-Nivea tonik: Hos kokulu, dogal, hafif bir tonik. Alkollu bir tonikle performans olarak karsilastirilamaz. Ancak genel bir temizlik icin yan urun olarak kullanilabilir. Tekrar alacagimdan supheliyim.

4- Fruitkicks sampuan: 1 yildir beki de daha uzun zamandir evimizden hic eksik olmayan urunlerden bir tanesi. Tekrar alindi, yarilandi bile. Severek takip ediyoruz.

5- Dermokil temizleme jeli: Anneler gunu indirimiyle gratisten almistim. Benim icin en onemli ozelligi kopurmemesiydi, daha dogal geliyordu bana. Ama temizlik konusunda sinifta kaldigini dusunuyorum. Makyajda ozellikle hic hic basarili degil, ayni markanin makyaj cikartici losyonuyla birlikte.

6- Nivea goz makyaj temizleyici: Bu bitirdigimiz 2. sise oldu. Taaa gecen sene ramazan bayraminda mi ne almistik. Simdi diaderminin yuz & goz makyaj cikarticisini kullaniyorum, boyutu devasa oldugu icin uzun bir sure tekrar bunu alacagimi sanmam.

7- L'oreal tonik: Alkollu bu tonigi cok cok begenmis olmama ragmen kokusu cok fenaydi. Cogu piyasa urunu gibi siyah noktalara bir etkisi olmadi ama gunluk bir tonik olarak temizlik ve makyaj cikarmada basariliydi.


8-Neutrogena peeling: Bu da banyoda donusumlu olarak kullandigim urunlerimden bir tanesiydi. Sagladigi temizlik hissini begendim ama cilgimi cok kurutup gerdigini dusunuyorum. 






9- Isana Aseton: Bu asetonu 2. alisim. Agzinin cok genis olmasindan midir nedir cok cabuk bitti. Kokusu haric basarili.

10-Caudalie makyaj ciakrtici: Bi kutudan cikmisti bu urun. Zorla bitirdim diyebilirim. 3 kere temizlememe ragmen maskarayi butunuyle cikartmaktan acizdi.

11- Bepanten krem:  Bu ufagi bitti hala buyugunu bitirmeye calisiyoruz bu aralar :)

12- Ipana (??) dis macunu: Rossmandan kampanyayla yari fiyatina almistim diye hatirliyorum, su ana kadar kullandigim en basarili macunlardan biriydi.

13- Bu kadar ojeyi dibine kadar bitirmedim elbet =) Artik fircanin alamayacagi kadar azalanlari baska ojelere karistirdim, bir sekilde kullanmaya devam ediyorum. Bu arada kendime not: Flormar 48 bir daha alinmayacak, cikartmak tam bir iskence!




Tekrar bir bitenler postunda gorusmek uzere sevgiler =)

14 yorum:

  1. Merhaba :) Nivea göz makyajı temizleyicisi hakkında düşüncelerinizi merak ediyorum :) memnun kalmış mıydınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam =) maskara haricinde basarili buldum. gerci henuz maskarayi dogru duzgun cikartan herhangi bir cikarticiya rastlamadim ama =) almaya degebilecek bir urun bence ozetle

      Sil
    2. hımmmm.. gratis indiriminden aldım ve maskara konusunda çok haklısın sanırım gerçekten zorlandı maskarayı çıkarmakta. Oriflame'in göz makyajı temizliyicisini kullanıyordum çok memnundum. Ne varsa silip süpürüyordu. 2 fazlı mavi bir şişesi vardı. Ama uzunca bir süre göz makyajı temizleyicisi almayacağımdan Nivea stoklarıma devam edeceğim sanırım :) çok teşekkür ederim cevap için bu arada :)

      Sil
  2. Selam :D
    down under şampuanın hakkında fikir vermeyi unutmuşun :D,şu niveayanın pembe olanı yatıştırıcı tonik değil mi ? temizlikte etkisi yok sanırım onun cildinde çıkan sivilceleri falan engelliyor topluyor cildi ben öyle hatırlıyorum :) bide sen ve ıvır zıvır çılgınlığın çok güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamlar :)valla sampuab gajjubda fujrun acik baya seviyorum denebilir. hacim vermesi guzel ama saclari biraz hizli yaglandiriyor, her gun yikadigim icin sacimi ben cok sorun etmiyorum :)

      evet tonigin de temizlikle ilgili bir iddiasi yok zaten, bu sadece benim tum toniklerden genel bir beklentim :D yorumun icin de tesekkurler =)

      Sil
  3. ama tonik şahane :D eğer bölgesel olarak sivilce çıkaran bir cildin varsa çok işe yarıyor :) normalde cildi çok kurudur ama çene bölgesin inanilmaz büyükte sivilceler çıkıyordu bu yüzden bu toniği denemek için indirimden aldı ve çok menun kaldı:D o çenesindeki sivilcelere elveda dedi :D dahası cildi daha sağlıklı gözükmeye başladı :D:D:D:D
    seviyorum yorum yapmayı arada sırada yazarım artık:D
    down unders fruit için sağol ama benim saçların en son ihtiyacı şu an hacim :D çok kabarıklardır kendileride:D ve bir okadar kuru :D sanırım ben aynı markanın nude serisini deneceğim :D
    aboow destan yazdım kusura bakma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ne kusuru her zaman beklerim :D

      benim biraz yuvarlak biraz toplu yuzum oldugu icin hacimsiz sacla, duz fonle bi de cok fena gorunuyorum. illa kabarik olacak o sac yoksa fena oluyor :D

      tonikten memnun kalmana sevindim ben sivilce ve iz icin krem kullanmaya baslarken almistim o yuzdne tek basina nasil etki eder emin olamiyorum acikcasi. bendeki sivilcelerin ne zaman cikacagi belli olmadgi icin o konudaki etkisini de bilemiyorum ama kullanmayi biraktigim son 3 gundur alnimda ve cenemde ufak ufak sivilceler cikmaya basladi. belki bu tonik engelliyordu artik bilemiyorum :)

      Sil
    2. kesinlikle engelliyor , adı üstünde yatıştırıcı tonik :D bence bırakma kullanmayı derim :D mümkündür :D ama senin yüzün her modeli kaldırır derim :D takılma ayrıntıya :D

      Sil
  4. Keşke ben de elimdeki ürünleri bitirebilsem, böyle bir yazı yazabilsem :) Benimkiler ancak çöpe gidiyor :(

    Blogumuzda çekilişimiz şu anda, katılmak istersen bekleriz :)

    http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. tesekkurler :) duzenli kullanirsan bitmeleri kolaylasiyor :))

      Sil
  5. Bu ürünlerin biçogunu bende kullanıyoru malesef ki ojelerimin çogu yarısını bile bitirmeden bide bakıyorum kurumuş:))bu arada bloğunuzu yeni keşfettim ve çok begendim..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oje cozucu kullanabilirsin ojelerinin kurumasini onlemek icin :)))

      cok tesekkurler

      Sil