12 Temmuz 2012 Perşembe

Alix Avien shineplus ruj - 18

sizlere bu postta bu rujun yapisi, renginin guzelligi vb konulardan bahsetmek isterdim anca nasip olmadi o.o

biliyorsunuz bu ruju alali henuz cok az oldu. dun annemle cesmeye giderken de yanima aldigim tek kozmetik urunuydu kendisi. ancak daha cesmeye dogru yola cikamadan, evimden ciktiktan yaklasik 20 dk sonra surmeye calistigimda kendisini erimis sekilde buldum. hafifce surmeye kalktigimda ise tamamen dipten kirildi. tekrar dondurmaya calistiysam da olmadi, su an pisa kulesinden hallice, kullanilamayacak durumda.

ayni seriden 3 rujum daha var, onlarda boyle bir sorun olmamisti.

bu hatali urunlerinden (baska kisilerin de basina geldigini biliyorum) dolayi acikcasi buyuk bir firma olma yolunda ilerleyen Alix Avien adina uzuldum.

Sorunu kendilerine internet siteleri uzerinden bildirdim, facebook sayfalarina da mesaj atacagim. sonucu sizlerle paylasirim.

uzun sureden sonra rengine bayilarak aldigim ilk rujum olmustu gercekten uzuldum.

sevgiler



8 yorum:

  1. Amanıııın erimiş çikolata gibi görünüyoooor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef. keske cikolata olsaydi en azindan tadi guzel olurdu :)

      Sil
  2. ahhh ahhh alix avien benim aldığım ilk rujun markası.o yüzden ayrı bir sempatim var:))kızamıyorum:))

    YanıtlaSil
  3. :D canım bende aynı sorunu essencede yaşadım alalı 1 hafta olmadan sıcaktan rujum erimiş ve kopma noktasına gelmiştive rengini çok severek almıştım:) bu yüzden çözüm aradım arkdaşıma fln sordum ve bingo bana rujumu kürdanla düzeltebileceğimi söyledi :D
    yöntemde şöyle: bir kürdanı ruja göre ayarlayıp kırıyorsun alt kısmına batırıp üstüne ruju yerleştiriyorsun ,ben biraz sağlam olsun diye dolapta bekletim ve valla sağlam bir şekilde kullanıyorum :D
    blogunuda çok sevdim :D öptüm :D

    YanıtlaSil
  4. eritip bi kaba koyabilirsin bence:)

    YanıtlaSil
  5. gulumse: eheh kimbilir belki benim de ilk rujumun markasidir. hatirlayamiyorum vallhi :D

    sizi: cok yaratici ve guzel bir fikir! tesekkur ederim. elime yuzume bulastirmayacagimi bilsem denemek isterdim :D

    hilal: valla ne yalan soyliyim benim de aklima geldi de hic sevmiyrum kaptaki dudak urunlerini. ama oyle yapmak zorunda kalacagim sanirim :/

    YanıtlaSil
  6. çakmakla yapışacak yüzeyleri azıcık eritip yapıştırıyorsunuz sonra hemen buzdolabına koyuyorsunuz, soguduktan sonra cıkarıp ek yerıne hafıfce cakmak tutarak az miktarda ısıtıp tekrar buzdolabına koyuyorsunuz ve ruj yapışmış oluyor ^^

    ben rossmandan aldıgım rujumda denedim oldu. umarım senin de işine yarar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa fikir guzelmis tesekkurler =) ben bir kaba eritip dondurdum artik ama bir kez daha bir rujumda olursa boyle bir durum deneyebilirim, tesekkurler :))

      Sil