25 Haziran 2012 Pazartesi

Yeni takilar. Evet. Yeniden :D

Evett lys midir ne haltsa bitti nihayet. Gonul rahatligiyla girdigim ilk postum bu vallahi blogumu actigim gunden beri :D Sinavlarim cok cok iyi gecmedi ancak cok guzel planlarim var. Hayatimda ilk kez nazara inandigim bir donem yasiyorum, o yuzden bol bol dua edin bana lutfen :)

Sinavdan 2 gun onceydi sanirim annemle sinemaya gittik, cikista da lcw den ve kotondan taki aldin yine. evet yine :D guzel indirimler vardi. lakin ben lcw den aldigimiz kupecikleri kaybettim :( dusurdum sanirim bilemiyorum. icime oturdu vallahi cok tatlilardi :(

neyse artik gecmis olsun :) simdiii bunlar da aldiklarimizz:








Hem kolyeyi hem de kupeleri cok begenerek aldim, fiyatlar da yaklasik yari yariyaydi. Bu siralar zaten her yerde bi %50 indirim almis basini gidiyor, sizler de bitmeden yararlanin.

Bu arada cekilisimi 30 hazirana kadar uzattim, bilgisi icin cekilis postuna bakmaniz yeterli :)

Sevgiler :*

11 yorum:

  1. Hepsi çok güzel güle güle kullan canım .)

    YanıtlaSil
  2. Kotonun bu cici kolyesi çok güzelmişş çok da yakışmış.. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim :) koton taki konusunda gercekten cok basarili bana gore :)

      Sil
  3. Hepsi de çok ciciymiş canım güle güle kullaaaan ;)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım. Hadi gözün aydın sınavlar da bitti. İnşallah kardeşim de sen de iyi sonuçlar alırsınız :D

    YanıtlaSil
  5. uzunincecim : tesekkurler canim. kardesinin istedigi yeri tutturmasini diliyorum ben deee :* :))

    prettyweird: eheh tesekkurler. ben su ana kadar 1 kere taktim onu: 1 kulagimda kelepce 1 inde silah seklinde :)

    YanıtlaSil
  6. Ahh o dıgıdıklı dönme dolap çok tatlııı :D Güle güle kullan hepsini ama o benim favorim oldu :)

    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim :) bu tio kolyeleri cok sevdigim icin ben de onu cok begendim :)

      Sil