4 Haziran 2012 Pazartesi

son zamanlarda parfoj :)

bu etegimi ne kadar sevdigimi anlatamam :) waikikiden yeni bir maxi etek daha aldim indirimdeydi oldukca uyguna geldi. ancak daha yikanmadigi icin giyemedim onu da paylasmak istiyorum ileride :)

uzerimdeki bluzu alali cok oldu hatta su an onu giymekteyim :) o kadar genis , ince ve salas bir sey ki disari giyecegimi hic hayal etmezdim ama oldu artik :D

buyrunuz :)






bunlar da son zamanlarda yaptigim ve en cok hosuma giden nail art imsilar :) ay bu en sonuncu bir ovgu aldi bir ovgu aldi sormayin. halbuki o kadar ugrasmama ragmen en az begendigim de o olmustu. neyse bakalim tekrar yapicam artik cunku cidden cok begenildi.

benimse favorim en bastaki. cok sirin olmustu ama 24 saatten az kaldi tirnaklarimda. tekrar yapmam lazim bunu da :))

ikincisini bir blogda gordum ve cok hosuma gitti bu iki renk. kimdi hatirlamiyorum o yuzden isim veremiyicem ama hakkini yemek istemem arak bir fikir oldugunu soyleyeyim yani :D






sevgilerrr :)

3 yorum:

  1. rengarenk olunca hepsi de birbirinden tatlı görünüyor valla =D
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe tesekkur ederim...su an tirnaklarimda 10 farkli renk var :D her tirnagimi ikiye bolup ikiser renk surdum. bakalim disarda insanlar ne kadar pis bakicak :D

      Sil
  2. :) Tırnakların çok sevimli ve eteğinide çok sevdim çok cicisin :)

    Banada beklerim ;
    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil