29 Haziran 2012 Cuma

Rival de Loop ruj - 59

Rival de Loop urunlerinin ilk dikkat ceken ozelligi sanirim fiyatlari. 3 ya da 4 liradir herhalde bu ruj da. Fiyata gore performans guzel tabii ki, cogu diger RDL urunu gibi.

Ancak hem rival de loop un kendi rujlari hemde RDL young serisindeki rujlarin skalasi bana cok dar geliyor; bana uyan 3 renk ya vardir ya yoktur(gerci bu dedigim young serisi icin olabilir. bu siyah kapli serinin pek fazla ruju kalmamisti ben gittigimde). Bu  ruj neyse ucundan surebilecegim renkler arasinda :) Belki de tek kotu ozelligi dudaklari kurutmasi, onu da alta bi nemlendirici gecerek minimuma indirebiliriz :)







1 ruj bile bitirirsem kendime 3-4 adet alma izni vericem ama iste :F Kismetse artik siradaki ilk makyaj urunlerimi istanbul'dan alirim :)

sevgiler

7 yorum:

  1. Bu fotograflarda da parlatıcı var sanırım :) bu arada rengini begendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ustte kesinlikle yok da altinda olabilir valla resimleri cekeli cok oldu :) begenmene sevindim

      Sil
  2. rengi çok doğal durmuş , kesinlikle yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. Rival de loop rujları ve dudak kalemlerini çok sevdim ben. Sendekinin rengi de çok güzelmiş =)

    YanıtlaSil
  4. gratiste bu marka var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece rossmanlarda var malesef

      Sil