11 Haziran 2012 Pazartesi

Rimmel 3 in 1 shimmering bronzer - 001 Gold Princess

Ne zamandir aklimda olan bu bronzeri dun itibariyle almis bulunuyorum :)

Yaz deyince akla gelen ilk urun cogumuz icin bronzer. Fakat benim bundan once legal adi 'bronzer' olan bir bronzer im olmamisti :) Ucuz gorup aldigim koyu renk bir flormar pudrami, ve bir makyaj setinin icinden cikan koyu renkli pudrayi bronzer olarak arada sirada kullaniyordum.

Fakat onlarin bu urunden bir farki vardi, daha dogrusu bu 3 in 1 bronzerin tum bronzerlardan farki: isiltisi.  Hice yakin sim icermesine ragmen paril paril paralayan bir bronzer bu :) Hem de en sevdigim renklerde: bej, altin ve bakir.

Bu serinin 001 nolu urunu, bir de 002 var o bence gercekten koyu ve hani en az melez bir ksinin kullanabilecegi kadar koyu. Bana bu bronzer bile koyu gelmisken onu kullanmayi dusunemiyorum bile.

Renkler bu kadar sevdigim renkler olunca, ben hic cekinmem bu urunu far da yaparim, eyeliner da allik da o da bu da su da :)

Henuz yuzumde deneme disinda kullanmadigim icin kaliciligindan emin degilim ancak bu sicaklarda herhangi bir urunun bile kaliciliginin en az yariya ineceginden suphem yok. Izmir bu aralar kavrulmakta aman diyim.










6 yorum:

  1. Ne güzel bir şeymiş bu böyle. Çikolata gibi görüntüsü var :) Fiyatı ne kadar canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yiyesi geliyor insanin :) watsonsta 14 -15 kusurden 12 dusmustu ben alirken :)

      Sil
  2. İleride ayrı bir sipariş ile rahatsız edebilirim seni o zaman canım :) ama beni fazla alıştırma söyleyeyim şimdiden :D seni pişman etmek istemem :D

    YanıtlaSil
  3. Işıltılı şeyleri pek sevmiyorum nedense .s Sen güle güle kullan canım .)

    Bana da beklerım .) http://ojediyari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim :) ben de fondotende glowy goruntuyu hic sevmem matlik severim mesela :)

      Sil