30 Haziran 2012 Cumartesi

Pembe French :)

Bildigimiz klasik french muhtemelen goze en hos gelen oje surme cesitlerinden bir tanesi. Erkekler tarafindan da herhalde en begenilen oje.

Ancak ben ne zaman french yapsam, gun icinde ellerime baktikca bir icim bayiliyor, ellerime yabancilasiyorum. Sevmiyorum o bembeyaz, renksiz goruntuyu. Bir de tirnaklarim uzun denebilecek kivamdayken, o zerafet imgesi french i tirnaklarima hic yakistirmiyorum.

Ben de bu ise bir alternatif uretmek istedim =)

Daha once acik pembe uzerine rengarenk noktalar yapinca ucuk pembe + cingene pembe kombinasyonunu cok begenmistim, bunu frenchte de deneyip gormek istedim,







Ben begendim vallahi :) Hele hafif de isilti katinca pek bi seker gorundu gozume :)

Sizler french konusunda kurallara ne kadar baglisiniz? Farkli renklerde french deneyimleriniz oldu mu? :)

Sevgiler :)

13 yorum:

  1. süper uyum, çok güzel olmuş valla :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş görünüyor cidden renkler bendede mevcut en kısa zamanda deniycem :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuuuş çok şekerrr :))

    YanıtlaSil
  4. ben beyaz klasik frenchi çok seviyorum ama bu da çok hoş çok cici olmuş, eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
  5. hepinize tesekkur ettim =)

    YanıtlaSil
  6. çekilişime beklerim
    http://blackbutterfly-busraaaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. BENDE ÇOK BEĞENDİM..çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  8. harika olmus :):)

    YanıtlaSil
  9. ojelerinin markesı ve nmarası nedir özellikle uçuk pembe olanın

    YanıtlaSil