4 Haziran 2012 Pazartesi

parfoj un gratis essence alisverisi :)

essence in gratise geldigini duyan parfoj napti hemen gratise kostu :)

ha hayatinda essence mi kullandin bre zindik derseniz cevabim hayir olur :D baktim herkes ohoww essence wohow seklinde takiliyor, ben de biraz arastirdm neymis bu kadar ovulmesine sebep olan sey.

ogrendim ki urunleri oldukca kaliteli olmakla beraber, fiyatlari dusuk denebilecek seviyede. hemen hemen flormar ayarinda, ama urunleri daha eglenceli ve siradisi :) benzerini mac te gorebileceginiz 2 asamali rimel vardi mesela :)

fotograf makinemi pc goremedigi icn bi turlu, netten aldigim bir resimleri kullanacagim. yarin da ilk is aldigim urunleri tanitacagim :)

ben beyaz goz kalemi( bir blogger cok ozendirdi beni ilk kez beyaz kalem kullanicam), simli altin rengi oje (sanirim mezuniyetimde surucem bunu, china glaze fosforludan vazgecersem :D) ve far bazi aldim(rossman bazim bitmek uzere ) :D

bir de kim oldugunu hatirlaamadigim bir bloggerdan aldigim resmi paylasicam, essence standini gorebilmeniz icin. eger bunu bi sekilde gorur de bana bildirirse kendisini referans olarak gostermekten mutluluk duyarim. tekrar soyluyorum bu posttaki hic bir resim bana ait degildir.  sevgiler :)






3.5 tl

8.5 tl

2 tl



paha bicilemez :D

.
cekilisime katilmayi unutmayin sag tarafta goreceksiniz cekilis postunu :)

sevgiler

9 yorum:

  1. far bazı çok kullanışlı görünüyor. rossmann'dan aldığım baz azaldığı için yedeklemiştim. bilseydim bundan alırdım:) kulak çubuğu ile kullanıyorum ben rossmann'dan aldığımı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben henuz sadece bilegimde denedim ama cok hosuma gitti. :) bendeki rossman bazini far fircasiyla surdum hep ama kremsi oldugu icin fircayi bozuyordu toz far kullanmadan once. bazen de parmakla suruyordum ama pratik olmuyordu :( tukenmeden bundan da al valla ilerleyen zamanlarda bulmak zorlasabilir :))

      Sil
  2. güle güle kullan canımcım :) hepsi çok cici.
    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan:) Yalnız fotoğrafları koyarken kaynak gösterirsen daha iyi olur bencee, son stand fotoğrafı benim blogumdan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dedigim gibi nereden aldigimi hatirlayamamistim, hemen ekliyorum tesekkurler! :)

      Sil
  4. essence izmir'de nerede satılıyor bileniniz var mı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izmirde goztepe subesinde satiliyor :) goztepede pizza pizzanin ilerisinde, amerikan koleji civarinda :)

      Sil
  5. Ay o ojelerde neee :( Üsküdara bir gidip yağmalayamadım yahu :(

    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil