26 Haziran 2012 Salı

Mezun oldugumun resmidir :)

5 yillik lise hayatim dunku okul mezuniyetimle sona erdi. Balomuz da 3 gun sonra, ve nihayet universiteye baslayacagim 3 ay sonra :)

Bizim okulda mezuniyette kiyafet olarak okul uniformasi giyiliyor, diger okullarda genelde kisa elbiseye izin veriliyor. Biz gayet gomlek etek gittik. Gecen postlarin birinde aldigim siyah ayakkabi icin 'bir yerde giymek icin aldim' demistim ya, iste kendisini biraz asagida gorebilirsiniz :)





Mezun olmus ya da olacak herkese bol sans diliyor kendilerini tebrik ediyorum :)

Hepimize hayatta basarilar :)

Hoscakalin 

9 yorum:

  1. tebrikler ;) üniversite hayatın çok güzel geçsin;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Mezun olsun canım ! :) Buarada annen sanırım fotodaki,ne kadar sevimliymiş saçlarına bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler :) ehehe evet annem o. 'uf kizim koyma su resmi ne cirkin cikmis saclarim' demisti bana, dediklerini kendisine ileticem :P

      Sil
  3. tebrikler canım hangi okul birde üniversite seçimin ne oldu???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim, okulum izmir amerikan koleji :)

      universiteyi puanlar gelince kesin belirliyicem ama su an icin kazanabilirsem b.ici psikoloji olacak ya da koc ingilizceden girip yatay gecis yapicam psikolojiye :)

      Sil
  4. Tbrkler,annen de sende çok şeker çıkmışsınız:)

    YanıtlaSil
  5. Hepinize cok tesekkur ediyorum :-)

    YanıtlaSil