13 Haziran 2012 Çarşamba

Kisa gunun kari :)

Bu sabah dersane arkadaslarimla ve bazi ogretmenlerle beraber kahvalti yaptik konak pier'de. oturdugumuz yerin adi %100 idi, tam deniz kiyisinda. izmir'de kahvalti yapmak isteyip guzel mekan arayanlara duyurulur :)

Herkes dagildiktan sonra benim bos vaktim vardi hala, o yuzden pier'de dolasmak istedim.

Konak pier benim izmir de en sevmedigim yerlerin basinda geliyordur herhalde. ufak, kendi capinda sevimsiz bir yer. ben de can skintimi gecirmek amaciyla girdim assortie'ye. giris o giris oldu :)

Buradan bir sey almayali yillar oldu. Yine de almaya niyetim yoktu acikcasi. Ancak daha once altinini gorup pintiligimden almadigim bir seyin gumusunu gordum, hem de 1 alana 1 bedava idi, ben de kacirmadim aldim efenim ne yapayim :D

Takida yaraticiligin cok onemli olduguna inaniyorum. Siradan bir kalp yildizla ya da ne bileyim tek boncuklu bir kolyeyle beni gormeniz zordur, anca cok sevecegim ya da manevi bir anisi olacak da oyle :) Bu kolyenin altinini gordugumde, hele bazi bir kac yerde daha denk geldigimde dedim allah kesin cok moda olacak bu simdi herkes takmaya baslar. :) Ancak galiba tek begeneni ben ciktim henuz kimselerde goremedim bu kolyeyi ve diger aksesuarlari da :)

Kisa kes dediginizi duyuyorum :F

Bu arada kolye ve kupeler anlayacaginiz uzere takim degil. Tasli kolye ya da tassiz kupe yoktu, ben de amann boyle daha iyi canim dedim aldim :D






Kolyeyi ve kupeyi denemeden aldigim icin kolyedeki cambazin ters durdugunu anca evde anladim :) cambazlarin kollari ayaklariyla az oynayinca duruslari da degisiyor, az oynasam duz durur hale de gelir ama boyle daha tatli, boyle kalsin istiyorum :D

Cok harikalar ya :D valla :D taktikca aynaya bakip guluyorum..sevmiyorum aslinda 'ayh bakin bunu aldm bn choq gzl dimii?' seklinde takilmayi gorgusuz gibi, ama bu gercekten cok hos ya :D haha bak hala guluyorum :F

Assortie de bir cok urunde 1 alana 1 bedava var, ve cok cok guzel seyler var :) Kacirmayin :)

Optum muah :*

6 yorum:

  1. Çok tatlılar ya özellikle kolye, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  2. of ben mailini bulamıyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne maili benim mailim mi? ojemparfumum@gmail.com :)

      Sil
  3. Heey siz çok tatlısınız amaa :) Güle güle kullan canım :)

    Yeni bloguma beklerim :)
    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. cok tatli takilarin canim, özellikle son resimdeki küpen cok hosuma gitti, salicankda sallaniyormus gibi :) sende benim sayfama ugrarsan cok seviniirm!

    uyuyakalanguezel.blogspot.com

    YanıtlaSil