5 Haziran 2012 Salı

Gormemisin Parfoju Bijuteriye girerse :)

taki bakimindan hayatimin en bereketli donemlerini yasiyorum :)

10 gun sonra universite sinavi olan ben degilmisim gibi bir ugn orda bir gun burada geziyorum. bu egitim sisteminin bana hazirlikla beraber 5 yilda veremedigi bilgiyi ben 10 gunde 20 gunde mi ogrenecegim mantigiyla, kitaplarin yuzune bile bakmiyorum.

Goreceginiz kupelerin en pahalisi 3 tl, o da 3 lu set halinde olan. digerleri ya 1.5 ya 2 tl. deniz yildizi seklinde olan acik ara favorim :) coook sevdim







Bu da hatira fotografi olaraktan...su testisi gibi dizildiler :F





Hocakalin :)

4 yorum:

  1. kanatlı olan çok hoş. Bende bloğuma beklerim.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekkurlerr :)) geliyorum hemencik. :))

      Sil