26 Haziran 2012 Salı

Flormar 112 + alix a. catlayan siyah + alix a. parlatici

Basliga bak yemek tarifi gibi oldu :)

Gumus ojemi surerken diger ikisini uzerine eklemek aklimda yoktu. Ama yaz geldginden midir nedir boyle soguk bir gumus rengini tek basina sevmedim, yakistiramadim bir turlu. Hem ustunu kapatmak hem de farkli bir sey yapmis olmak icin uzerine kalin bir kat catlayan oje ve parlatici cila gectim.

Catlayan ojelerin matligini seviyorum aslinda niye cila gectim bilmiyorum. Nasi olsa bu aksam cikarticam niye ugrastiysam :D

Buyrunuz:






Tabi kenarlari temizlemek resimleri cektikten sonra aklima gelmeseydi iyiydi :)

keske gumus yerine pembe surseydim diyorum, bu boyle cok ciddi, sert oldu begenmedim. ama fikir verme amacli dursun bir kosede :)

sevgiler

2 yorum:

  1. Ben bu çatlayan ojeleri bir türlü sevemedim ama senin tırnakların o kadar güzel ki sende güzel durmuş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok naziksin canim tesekkur ederim :)

      Sil