29 Haziran 2012 Cuma

Essence Far Bazi

Bu far bazini diger essence urunlerimle birlikte almistim. O gun bugundur de ne zaman far kullanacak olsam hep kullaniyorum.

Uzerinde ayni zamanda kapatici altina da kullanilabilecegi yaziyor. Acikcasi uzerine kapatici gecmeden de tek basina kapatici olarak kullanilabilecek br urun. Ben bunun uzerine clinique kapatici kullandim mezuniyet balomda, cok agir gorundu yani 'ben buradayim' diye bagiran bir goruntu oldu. O yuzden hafif olmayan bir kapatici altina kullanmanizi pek tavsiye etmem.


Yapisinin kremsi degil de siviya daha yakin olmasini cok begendim. Tek basina kullaninca da bir aydinlik goruntu sagliyor, gayet boyle de kullanilabilir. Farin omrunu ve elbette goruntusunu oldukca degistiriyor. En uzun sureyle dunku balomda kullandim sanirim bu urunu. Baz uzerine siyah far ve isiltili bir mor farla golgelendirme yaptim(saat 5 te) ve gece 2'ye kadar uhulanmis gibi durdu orada. Eyeliner vs de akmasi. Ben oldukca memnun kaldim ozetle.

Buyrun bu da herhangi bir farla olan goruntusu:










Urunun 9 tl gibi bir fiyati vardi yanilmiyorsam. Herkesin denemesini tavsiye ederim ozellikle bu sicak yaz gunlerinde.

Sevgiler :)


3 yorum:

  1. Bende 4 saatten sonra kırışıklara dolma yaptı far bi ben beğenmedim sanırım bu bazı :) Güle güle kullan canım senin işine yaramasına çok sevindim balonda rezil etmemiş en azında süper bir durumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler canim :) belki gece serin diye dagilma yapmadi bende. gunduz vakti bakmak lazim bir de ne kadar dayaniyor diye :)

      Sil
  2. Ben de kullanıyorum ben de çok memnunun bu üründen, bitersen tekrar alacağım bir ürün :)

    YanıtlaSil