5 Haziran 2012 Salı

Essence 67 - make it golden :)

altin rengine olan karsi sevgim sonsuz...su aralar o kadar pismanim ki mezuniyet ayakkabi ve cantami altin tonlarinda secmedigim icin .. neyse :)

ilk essence ojem oldu bu benim, dun mithatpasadaki gratis'ten aldim. bir flormar, pastel kadar olmasa da cok oje cesidi vardi.

essence ojelerle ilgili en cok begendigim olay oje kapaginin ojeyle ayni renk olmasi oldu. bu sayede ojelerinizi derin bir kutuda saklasaniz bile renklerini kapaklarindan ayirt edebilirsiniz.

ojenin boyutu 5ml, cogu piyasa ojesinin yarisi kadar. fiyati: 1.99 tl. (buna da cok tavimdir he. 2 tl olsa almiyicam sanki. ya da 1.99 ken o 1 kurusluk farki veriyorlar sanki para ustu olarak...musteri olarak bu kadar mi salak gorunuyoruz, enteresan...)

buyrunuz az once cekilmis goruntuler :)







icindeki simler cok yogun olmadigi icin cabuk kurudu. reismlerde 2 kat surulu.

cogu simli ojenin aksine ojenin kendisi seffaf cila degil, isiltili bir altin rengi. ben bu ozelligini sevdim, sirf cila icinde yuzden sim olsa bu kadar begenemyebilirdim :)

altin rengini seven bayanlara duyurulur :)



not: ojeyi cikartirken bir cebellestim ki sormayin. 3 dk da surdugum oje 15 dk da cikamadi valla. simler buyuk oldugu icin cok cok zor cikti valla bi daha surmeye usenirim gibime geliyor :)

8 yorum:

  1. çookk güzel ben de aldım bundan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gule gule kullan benim de cok hosuma gitti :)

      Sil
  2. Mithatpaşa! owww! hemen gitmem gerek :) Kullanımından memnunmusun? Çünkü genelde böyle simli pullu olanlar yoğun pul gelmeyenler oluyorda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soyle diyim, bu resimlerde gordugun hali hic 'oy biraz kasiyim da daha cok sim gelsin' seklinde kasilmadan, iki kat surunce olustu :D simler cok homojenik daiglmis(bilimsellige gel haniiim) o yuzden surumu guzel :))

      Sil
    2. :D hmmmms ozaman iyi çünkü daha gitmedim göztepeye, herkese sorup soruşturuyorum hangisinde gözün kaldı, hangisinin kullanımı kolay geldi sana falan diye ama bakalım inşalla yolum düşerde giderimm :)

      Sil
    3. Cok guzel renkler vardi yaa hepsinde gozum kaldi benim o.o tukenmeden kos kap diyorum :D

      Sil
  3. zaten o essence ojeleri aslında komple almak lazım renkler süper ötesiii bundan bende aldım oje üstüü kullanmak daha mantıklı sanırım evet zor zor çıkıyorr

    YanıtlaSil