5 Haziran 2012 Salı

Essence 04 - beyaz goz kalemi

Hayatimda disari 1 kez bile goz kalemi surup de cikmisligim yok. yillar onceden kalma bir adet asansorlu beyaz flormar kalemim vardi ama inanin ocu makyaji disinda elime 1 kere bile almadim.

ya dun ya onceki gun bir bloga denk geldim, orada beyaz goz kalemiyle ilgili cok detayli ve guzel yorumlar vardi, ben de belki en azindan mezuniyetimde kullanirim diyerekten almis bulundum bu kalemi.

Bu varligini unuttugum kozmetik urunune karsi onyargiliydim aslinda ama dunden beri iyi anlasiyor gibiyiz :D Eve gelir gelmez surdum ve yatana kadar, yaklasik 4 saat surdugum yerde kaldi. 3.5 tl lik bir kalemden ne beklenir ki derseniz, vereceginiz cevaptan cok daha fazla sey verdigini soyleyebilirim.

Tahta kalemlerden hazzetmem evet ama kalemtrasa elim artik iyice alisti denebilir.

Oldukca yumusak uclu o yuzden acarken kiracagimdan eminim, ben genelde tahta kalemlerde oldukca sert olanlari tercih ediyorum. ama artik oldugu kadar :D

Sadece goz pinarinda kullanacagim icin zaten 2 yildan once bitecegini sanmiyorum bu kalemin. :)












                          



Ben sevdim ve tavsiye ederim :) Biraz daha kullandikca tekrar yorumlarim :))

Sevgiler

4 yorum:

  1. fiyatı açısından gayet güzel bir ürün.. ben gidip de hiç kullanmadığım bir dior kaleme dünya para vermiştim bir zamanlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy cok fena bi durum ya. ben henuz bir high end bir urun almadim makyaj urunu olarak ama almaya kalkarsam da heralde en cok kullanma potansiyelim olan bir urunu alirim diye dusunuyorum. gerci insan bir urunu begenince 'kesin ben bunu kullanirim evet evet' oluyo ama sonra bir kenara birakiliyo o alinan seyler :)

      Sil
  2. Ben beyaz kalem hiç süremiyorum. Nasıl yapıyorum bilmiyorum ama bir bakıyorum tüm kirpiklerim bembeyz olmuş :p
    Yok mudur acaba bana verebileceğin bir sürem tüyosu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bu konuda tavsiye verebilecek son insan oldugumu dusunuyorum :D

      ayni sey dun beyaz kalemi denerken basima geldi, bir kac ugrastan sonra sunu denedim biraz duzeldi durum:

      kalemin ucu olabildigince ince olsun, cok kalin olunca (kalemi surdugumuz yerden kalin olunca mesela) tasip kirpik diplerine bulasiyor. kalemin ucunu actiktan sonra, gozunun icine bir sey kacmis da ona bakarmis gibi goz altini asagi cek biraz, oyle sur kalemi, cok saga sola yatirmadan. ve eger rimel sureceksen beyaz kalemden sonra sur en azidan bulasanlari az cok kapatir diye dusunuyorum :))

      Sil