8 Haziran 2012 Cuma

Bu da parfoj'un mezuniyet dosyasi :) / Graduation

Hayirlisiyla 28 haziranda mezun oluyorum ve hayatimin 5 yilini alan lise hayatima artik bir son veriyorum :)

Cesme Altinyunus'ta yapilacak olan mezuniyetimiz icin ben elbisemi nisan ayinda sectim, hatta direkt ilk denedigim elbiseyi aldim. Ben daha sade ve sIk goruneyim vs derdinde lacivert rengini alacakken, annem aklimi celdi, morda karar kildik :)

Elbisenin boynundaki aksesuardan oturu geri kalan aksesuarlarimi da gumusi ve tasli aldim. Yoksa altin rengiyle kombinlerdim ben bu ebiseyi, sari sari takilirdim :)

Elbisenin kendisi bence oldukca sade, aksesuari haric, ve acikcasi icime %100 sindi diyemeyecegim. Yine de guzel bir renk, rahat bir elbise ve iyi duruyor. Ne elbiseler gordum ben gecen senenin mezuniyetinden, korku filmi gibi.

Buyrunuz bu da bir adet mezun adayi parfoj :) Yalniz elbisenin rengi resimlerde cok koyu ve mat cikmis, neden bilmiyorum. Gercek rengi oldukca cart, guzel bir mor :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I'm finally graduating from high school on 28th of this month! I am soo excited and stressed, due to my university exams. 


I picked up my dress in April, it was actually the first dress I tried on. I was thinking of buying its navy blue version, but then my mom convinced me to get it in purple and I did it! I wasn't brave enough to get a purple dress at first, but I am so glad I did it.


So this is how it looks on me, feel free to comment:






Ayak numaram 41 oldugu icin ayakkabi bulamayacagim konusunda cok emindim :D lakin sunu anladim ki soz konusu abiye olunca ayakkabilar coook genis kalipli. denedigim her 40 numara ayakkabi gayet rahat oldu. evet ayakkabinin cok seda sayan vari oldugunda sizlerle hemfikirim, ama hem 1 gunluk bir olay oldugu, hem de elbiseden neredeyse hic gorunmeyecegi icin boyle oynak bir sey almak isteidm :) tek sorun topuk, onu da zaten gecenin ilerleyen saatlerinde ayakkabiyi cikartarak cozecegime inaniyorum :)
--------------------------------------------------------------------

Here are my shoes. At first I thought I wouldn't be able to find a shoe (I'm size 9.5 and it's very hard to find it in Turkey) but I did. Looks like these type of shoe are actually 0.5 or 1 size larger than what it says on the box.





Taki olarak kolye takamayacagim icin ben de boyle uzun, sadece tasli bir kupe ve ayni sekilde sade tek sira tasli bir bilezik aldim. kupeyle beraber cok tasli gorunurse uzerimdeklier belki onu takmam bile, ya da sadece tek tas takarim belli olmaz. bunun daha saci, makyaji, ohooo daha yapacak cok is var :)

------------------------------------

Obviously I won't wear a necklace, but I'll wear these earrings and the bracelet. I haven't thought about wearing a ring, I'm not sure if I'll do that.





Sevgiler :)

Have a nice day! :)

4 yorum:

  1. Ayy çok beğendim ben elbiseyi parfoj! Ayakkabılar da şıkır şıkır çok güzel hihi :)) Güle güle mezun ol :p :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurlerrr :** evet valla ben o ayakkabiyi bi yere takip yirtmazsam iyidir :D

      Sil
  2. elbisenin aynısının zümrüt yeşili rengini 2 hafta önce ben aldım :) mor rengide güzelmiş güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  3. aa hadi ya :) gule gule giy sen de, tesekkur ederim

    YanıtlaSil