5 Haziran 2012 Salı

Bitenler & Atilacaklar

sirf 2 biten urun icin post yazmayayim diye, bir kutuda biriktiriyordum bitenler ve atilacaklari, o kutu nihayet dolunca anladim ki bu postun yazilma zamani gelmis :F

atilacak olanlarin cogu bitmemis urunlerden olusuyor, hatta onlarin da cogu parfum :( Icim aciyor ama yapacak bir sey yok. evde oda spreyi yapmak icin bile tutsam sonucta tarihi gecmis bir urunu solumayi ben dogru bulmuyorum, o yuzden uzulerek de olsa atacagim onlari da :(





Bitenler:

Toniklere son 1 ayda baya yuklendim, ve farkettim ki her ne kadar zararli olsalar da alkollu tonikler temizlik konusunda alkolsuzlerden kat be kat daha basarili.

Diadermine jeli de cok sevmistim, belirtmeden gecmeyeyim.


bitenler


Buradaki tum urunler sureleri gectigi icin copu boylayacaklar. double wear kapatici normalde de boyle mi bilmiyorum ama bu tester resmen les gibi kokuyor.

Nivea gunes losyonu kac yillik hic bir fikrim yok. daha once gorsem o zaman atardim.

Bu rebul parfumlerdn zamaninda ne cok almistik annemle beraber anlatamam. cok da severek kullandik, yine gorsem yine alirim.

Clarires matlastirici igrenc bir kivam aldi. bir daha bu marka oje alacagimi sanmiyorum.


Atilacaklar


boyle iste, siz yakin zamanda neler bitirdiniz? :)

sevgiler

4 yorum:

  1. diadermine jeli merak ettim, en kısa zamanda denemeli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temizlemesi cok basarili, kokusu ise cok guzel :) cinde yesil cay varmis zaten ben cko memnun kaldim :)

      Sil
  2. Clean & clearlardan memmnun kaldın mı? Benım yüzümü çok yakmıştı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temizlik acisindan COK memnun kaldim, ozellikle mavi olandan. ama burun ve goz etrafina surulmemeli, genzi tikiyor valla

      Sil