12 Haziran 2012 Salı

Bana lazimdi 1 cift, gittim aldim 3 cift :)

Ayagim 40.5 - 41 diye parmak arasi terlik giyemeyecek miyim? Giyince cocuk mezarina benziyor diye babet alamayacak miyim?

Ne munasebet :)

Bu numarada terligi de babeti de ureten varsa, birinin de bunlari giymesi gerekiyor degil mi? Iste benim o :)

Dis gorunusum, giyim, dusunce ya da herhangi bir alandaki tercihlerim konusunda elestirilme korkusunu asali baya oldu, o yuzden cok mutluyum :)

Kisa kesip geliyorum neler aldim? bolumune.

Bugunlerde giymek icin bir adet siyah ayakkabi almam gerekiyordu. Topuklu ya da rugan degil, sade normal bir ayakkabi. zaten $ik bir sey olamayacaginin bilincindeydim ama en azindan arada disari da giyebilecegim bir sey olsun istiyordum. Ve aradigimi da buldum :)

Parmak arasi terlik severim giyerim. Hemi de cok rahat :)

Babeti ayagim 41 degil 45 numara olsa da alirdim, o kadar guzel ki giymeye kiyamam ben bunu. once 37 sini gorup 41 i yoktur ki la bunun seklinde uzulmustum ama uzuntum bosa cikti :)

Siyah ayakkabi ile babet Payless'tan (isminde pek bir hayir yok farkettim ama urunleri guzel :D) terlik ise Deischman dan (eger markanin adini dogru yazdiysam kendimi tebrik edicem :D)

Buyuranzi:









Evet siyah olanin cirkin oldugunun ben de bilincindeyim, lutfen yuzume vurmayin. Yine de giyilesi, elbet bir kez daha lazim olur :)

Hepsi Gaziemir Optimum'dan alindi :) Oh be nihayet kalabalik olmayan bir gunune denk geldim ya suranin cok mutlu oldum :)

Sevgiler

14 yorum:

  1. Güle güle kullanman dileğiyle çok güzel ücüde:)

    YanıtlaSil
  2. Ayy o çiçekli ne cici öyle :) Siyah olan da çirkin değil niye öyle diyosun ki :( :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boyle dumduz siyah falan hic giymem de bana bi garip geldi ondan :( tesekkur ederim canim :D

      Sil
  3. üçünüde çok sevdim güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  4. babetin pek güzelde bence siyaha haksızlık etme ya çok güzel. net bir tarzı olan kadın ayakkabısı o.
    cıık cık çok güzeller güle güle kullan iyi ki de aldın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha tesekkurler nimoo :D hic boyle bi ayakkabim yoktu iyi oldu :))

      Sil
  5. çicekli olana bayıldım. nasıl güzel bir babet o öyle güle güle giy canım hepsini ama özellikle de çiçekliyi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe tesekkurler canim caktirma benim de favorim o :F

      Sil
  6. Ortadaki beni kalbimden vurdu.:)

    YanıtlaSil
  7. O babet var yaa .. Giyilesi asıl o , o :) Hepsini güle güle giy ayağında paralansın ama o babet hariç , o diri kalsın :D

    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaahah tesekkur ederim soz onu diri tutucam :F

      Sil