14 Mayıs 2012 Pazartesi

Yeni Sac Yeni Heyecan

Saclarimin rengine dokunmayali baya zaman oldu. Amacim eylule kadar boyatmayip universiteye baslarken kendi sacimin uzerine kizila boyatmakti, ancak kizil fikrinden tamamen sogudum. Belki universitenin son senelerine dogru yaparim kizil, ama cok goze batacak sekilde baslamak istemiyorum universiteye.

Saclarimin rengi su anda koyu kahve. Ben bir kac ton acip acik kahve yapmak istiyorum, ancak aradigim rengi bir turlu bulamadim. Bu yuzden iki rengi karistirmaya karar verdim:




Yataktan yeni kalkmis bir adet parfoj ve saclari :D







Sizce nasil bir sey cikacak ortaya? Gecen sefer kahve yaptigimda saclarimi bir sure simsiyah dolasmistim, yine boyle olur mu sizce?





2 yorum:

  1. beklediğin kadar açık bir ton olmayacak gibime geldi,hem saçının tonundan hem de boyaların renginden ama du bakalım,umarım gönlünden geçtiği gibi olur =)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler :) evet su anda bi onceki kahve boyamamda oldugu gibi siyaha bakiyor renk. acilacagini umuyorum :)

      Sil