1 Mayıs 2012 Salı

Yeni Baslananlar + 1 uzucu haber

Yeni bitenler postu hazirlayacak kadar bitenim yok, bari yeni basladiklarimi yazayim dedim. Boylece bu post ortaya cikti :)

Yeni alinanlardan farkli olarak bunlar kisa suredir kullandigim, yani etkisini az cok gozlemleyebildigim urunler. Simdilik detayli bilgi vermeyecegim yinede, ileride daha cok fikir sahibi olunca hepsi icin ayri postlar hazirlarim :)








Enbasta gordugunuz elocon pomat, gecen gun gittigim dermatologumun bana verdigi ilac. Kolumdaki bir bolgedeki renk acilmasiyla ilgili gitmistim oncelikle, ve bana vitiligo-nam -i diger michael jackson hastaligi- baslangici oldugunu soyledi. Kullandigi kelimler ise aynen 'bir sansimizi deneyelim...'
3 ay boyunca bu kremi kullanacagim ve duruma gore tedavinin seyri degisecek. Biliyorum bir yan etkisi olan bir hastalik degil bu, ancak moralim cok bozuldu. Su ygs - lys stresi yuzunden zaten psikiyatriste gidiyordum, bir de bu oldu. Oncelikli suclu olarak stres goruluyor. Bu noktada ufacik bir oneri size: hayatinizda ne olursa olsun lutfen kendinizi yipratmayin, sinirlerinizi bozmasina izin vermeyin. Acisi her sekilde sizden cikiyor...


Geri kalanlar ise gordugunuz gibi. Skinorenle birlikte kullanmam icin sivex isimli bir jel yazdi bana ama okudugum yorumlara gore pek de ise yarayan bir urun degilmis bu.

Creme puff i 2-3 gundur kullaniyorum - INANILMAZ memnun kaldim. Ama kokusu gercekten cok agirmis.


Hypnose ise tekin acar'da 99 tl ye gorunce dayananmayip aldigim yeni parfumum. DP versiyonu da vardi lakin orjinali icimde kalmisti. Bi' hevesimi aldim ya simdi, bitince tekrar dp halini kullanmaya devam eerim heralde :D

bb kremi alali oldu baya ama yuzume gunes kremi kullandiktan sonra az miktar bunu surmeyi yeni adet edindim. Normal miktarda kullanmak icin rengi bana fazla koyu. 

Kendinize iyi bakin :)

13 yorum:

  1. BB kremi ben de br süredir kullanıyorum ve memnun kaldım. Sen de hepsini güle güle kullan.

    Kolundaki problemi ise hiç dert edinme lütfen. Allah çaresi olmayan dert vermesin hiçbirimize.

    Sınavlarında da başarı hep seninle olsun.

    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bb kremden memnun kalmana sevindim, o kadar az kisi olumlu seyler yazmis ki bu urunle ilgili sastim kaldim :) sen de iyi gunlerde kullan :)

      cok tesekkurler ben de oyle dusunuyorum. daha kotu bir sey de olabilirdi diyerek kendimi teselli ediyorum ama yine de ay yayilirsa su olursa gecmezse vs diye de kendimi yiyip bitiriyorum.

      Sana da sevgiler :)

      Sil
  2. şu BB krem için ya aşırı memnuniyet ya da hiç ama hiç memnun kalınmadığına dair yorumlar var,nasıl bir üründür anlamadım ya :) bir alıp denemek lazım ;)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu bence beklentilerle ilgili bir olay :) elini attigi yerde mac ler nars lar olan makyajsever hanimlara gore bu urunun dusuk kalitede kalacagini dusunuyorum. ya da uzun sureli bir mukemmel performans bekleyenleri memnun etmeyecektir. bence 17 tl ye alinan 50 ml lik bir urun olarak takdiri hak eden bir urun, ha ama 70 - 80 tl vermis olsaydim ben de ne kadar kotu oldugu hakkinda bir kompozisyon yazabilirdim :)

      ben su anda bu urunu sabahlari yuzume gunes kremi surdukten sonra kullaniyorum. gunes kremini bolca kullandigimdan oturu yuzum bembeyaz oluyor, bu sicak havalarda fondoten de kullanmak istemedigimden sadece yuzum kendi rengine donecek kadar uyguluyorum, valla sonra da hic bakmiyorum aynaya ay parlama yapmis mi ay rengi gun icinde koyulasmis mi diye :)

      Sil
  3. geçmiş olsun canım umarım işe yarar ilaçlar. bende kpss sitresinden deliye dönmüş durumdayım seni çok iyi anlıyorum ama inan ygs lys bir hiçmiş şu kpss yanında okul üni bitince dertler de çoğalıyormuş :) yüzümde milyon sivilcem var ki berrak bir yüzüm vardı eskiden ah o eski günler... Umarım bir an önce kurtulursun şu sınav dertlerinden...

    YanıtlaSil
  4. Canım sıvexi ben de uzun süre kullandım,sonra cleoxin e geçtim.Sivex çok daha etkili ve güzel.Umarım bu sorunların en kısa sürede hallolur ;)Ayrıca güzel yorumun için teşekkürler tabiki de yazımı kullanabilirsin ;)

    YanıtlaSil
  5. hem yorumun hem de iznin icin tesekkur ederim :) sivex i nasil uyguluyordun peki sadece sivilce uzerine mi yoksa tum cildine mi? ve lekelerde de ise yaradai mi sende :)

    YanıtlaSil
  6. Canım bana doktor sadece sivilcelerin üzerine demişti ama öyle bir etkisini göremediğimden tüm yüzüme uyguluyordum.Sonrasında da çıkartırken kükürtlü sabunla ya da saf zeytinyağlı sabunla yıkıyordum.Bloğumda yüz temizlemede kullandığım ürünlerden bahsetmiştim,mini yüz yıkama fırçaları var onları da almalısın,çok güzel temizliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim sonradan cikartmak gerektigini bilmiyordum ben :) o fircalardan body shopta gorup almayi unutmustum en yakin zamanda edinicem bir tane :)

      Sil
  7. garnier bb krem alıcam memnunmusun nerden aldın ve fiyatı ne kadar 2 rengi varmış açık ve koyu ben açığını alıcam cildim kuru tavsiyeni bekliyorum cevapları bana atarsan çok memnun olurum güzelim çünkü sana o kadar yorum yaptımki hepsini birdaha bulamayacağım sanırımmm;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cildin kuruysa avsiye ederim evet benim karma oldugu halde memnun kaldim :) ben 17 ye almistim ama anneler gununde 10 civarina da gordum. valla azcik gec kaldin bunu soylemekte tum yorumlarina cevap yazdim cunku:D neyse hallederiz

      Sil
  8. tamam canım okuyorum burda uğraşmaaaa

    YanıtlaSil