8 Mayıs 2012 Salı

skinoren 4. hafta

* 2 - 8 mayis araligini kapsamaktadir.

Evet efenim geldik bir ilac kullaniminin en kritik donemine. Artik skinorenin etkilerini bariz bir sekilde gozlemliyor olmam gerekiyor, ben ilk hafta fotograflarima baktikca bunu yapabildigimi dusunuyorum.

Gelen sivilceler oldu gidenler oldu. Artik gina gelip patlattiklarim da oldu. Hele sol yanagimda bir turlu gitmek bilmeyen bir adet cikti ki yani indi indi geri geldi ben boyle inatci bir sey gormedim.

Son 2 gundur bephanten de kullanmaya basladim ek olarak. Ondan ayrica bir postta bahsedecegim.


Yuzumde cok fazla iz oldugu icin bu ilaca baslarken 1 noktadaki lekeyi kendime hedef belirlemistim. Diger izlerim nerede ne buyuklukte bilmem ama orayi hep bilirim, cunku o izi birakan svilce cok aci vermisti bana. Bu bahsettigim iz cenemin saginda dudagimin altinda bulunuyor. Bu sabah iyi bir isikta tekrar baktim, oldukca kuculmustu.

Resimleri sabah uyanir uyanmaz cektim. Goreceginiz bir resimde dudagim ve gozlerim sansurlu sanmayiniz ki yuzumu gostermekten cekiniyorum. Cok merak edenler eski bir postta bana ait istemedikleri kadar foto gorebilirler :F Sabah uyanincaki butun malligim uzerimdeydi cok afedersiniz, bu ifadeyi minimuma indirmek icin kapatmak zorunda kaldim oralari ancak pek bir ise yaramamis, malligim sansurlerden tasiyor.

Karsilastirmak isteyenler icin en altta gecmis postlarin linkleri bulunmakta:












Gecmis haftalarin postlari icin:






3 yorum:

  1. valla tatlım bana işe yaramış gibi göründü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bunu duydugumua ne kadar sevindim anlatamam :) cok tesekkur ederim :) :*

      Sil
  2. Merhaba. Ben de bu kremi kullanmaya başlayınca internet aleminde hakkında neler yazılmış diye bakınırken blogunuza düştü yolum. Resimlerle kıyaslayınca gerçekten epey işe yaramış. Maşallah diyelim :)

    YanıtlaSil