2 Mayıs 2012 Çarşamba

Skinoren 3. hafta

24 nisan - 1 mayis araligini kapsamaktadir *

Sinir ve ozellikle stresin doruklarini yasadim bu hafta. Lys yaklasti konular yetismeyecek panigi, ve en son vitiligo denen su illet. Diyorum keske su sey sirtimda falan olsaydi da hic onemsemeseydim (belki vardir valla bilemiyorum hic sirtima bakmadim gerci). Ancak tam da sol kol bilegimde bariz bir ton farki var ve ben de solak oldugum icin ne zaman bir sey yazmaya cizmeye kalksam gozumun onunde. Konsantrasyon diye bir sey kalmiyor.

Gecen haftalardan farkli olarak (epilator yayi kullandigim hafta degil elbette) 1-2 adet sivilce cikti cenemde ve kas cevremde. Kendime verdigim sozleri unutup , bir de minnacik olmalarina dayanarak sktim onlari, uzgunum. Bir daha asla yapmayacagima huzurunuzda soz veriyorum.

Bu haftaki gozlemlerim soyle:

-Kremi surdugumde deli gibi bir kasinti oluyordu onceleri. Kasimamak icin kendimi tokatliyordum gucluce. Anca oyle azaliyordu kasinti. Artik hic kasinti hissetmiyorum.

- Cilt kurulugum gecti hatta yagliya donuk bir hal almaya basladi yuzum. Cogunlukla gunes kremi haricinde bir nemlendirici kullanmiyorum.



Ben cilt konusunda iyi bir gozlemci deiglim maalesef, genel anlamda da hangi urun cildime nasil etki etmis pek anlamam. O yuzden bu kadar cok resim cekip detaylandirmaya calisiyorum durumu. Icinizde ufak farklari bile gozden kacirmayip yorumlayabilenler varsa bana yardimci olabilirlerse sevinirim.


Buyrunuz bu haftanin resimleri:











sol yanak / right cheek yazmisim hey allahim. dogrusu sol yanaktir. left cheek olacak.
-it is supposed to be 'left cheek', not 'right'. my bad.





Kremin % 60 ina yakini belki de daha fazlasi bitti. Cok fazla degil ayarinda kullaniyorum sanirim 2-3 haftaya yenisi alinacak.

Bu krem ayni zamanda sac dokulmesi durumunda da kullanilan bir urun bildiginiz gibi. Oyuzden kullanan bayanalrin 'yuzumde tuy cikarir mi?' gibi endiseleri var. Valla esmerligime saglik ben zaten yuzunde sakal gibi olmasa da dikkat edince belli olan tuylere sahip bir insanim. Artik rahatsiz olmaya basladigim icin hafiften hafiften onlari almaya basladim -seneye lazer dusunuyorum- . Gozlemledigim kadariyla skinoren tuy miktarimi arttirmadi ancak cikis hizlarini belki de 2 katina cikardi. Herkeste 1-2 haftada yeniden cikmaya baslayan tuyler - ki eskiden bende de oyleydi - simdi 3 -4 gunde boy gostermeye basliyor. Bu bakimdan kullanmaya baslamadan once tuy sorununuz olursa nasil cozeceginizi dusunmenizi oneririm.


bu da gecen cuma gununden bir kare. Sabah 8 gibi clinique anti blemish fondoten surmustum, resim oglen 2 gibi cekildi. :



Ben hale kremin asil etkilerini 2-3 hafta sonra gormeye baslayacagimi dusunuyorum. Iste o zaman gonul rahatligiyla herkese onerip bas taci edicem bu kremi.



Daha once de yazdigim gibi gittigim dermatolog bana ayrica sivex jel verdi. Ben kullanmayi dusunmuyorum pek ancak kullanmis olup onerebilecek olan var mi? Siz faydasini gordunuz mu?



Hoscakalin :)




Skinoren e baslamadan once:  http://ojemparfumum.blogspot.com/2012/04/skinoren-krem.html

1. hafta: http://ojemparfumum.blogspot.com/2012/04/sknoren-1-hafta.html

2. hafta: http://ojemparfumum.blogspot.com/2012/04/skinoren-2-hafta.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder