29 Mayıs 2012 Salı

Siskoyum dedim inanmadiniz ne oldu simdi? :D

Daha once bloguma bazi resimlerimi koyarken altini cizerekten belirtmistim efenim ben kilolu bir ergen irisiyim seklinde :D Lakin cok nazik cok kibar sevgili bazi okurlarim 'amaan ne kilolusu sen balik etlisin sadece', 'yok yahu ne siskolugu gayet iyisin' seklinde yorumlarda bulunmuslardi sagolsunlar :) kendilerini tekrar opuyor sevgilerimi yolluyorum :)

lakin bir de madalyonun soyle bir arka tarafi var:

boyum: 1.72
kilom: son 8 ay icinde stresten aldigim 10 kiloyla beraber 88 :)
bedenim: son 1 aydir 44.


kilo ile maceram 1 diyetisyen seruvenim haricinde pek yok. gecen sene subat ayinda diyetisyene giderek 7 kilo verip en son 79 kiloya indmistim. aman dedim kendime izin vereyim max. 80 de tekrar baslayayim diyete. ama hem ben biraz salinca hem de diyetisyenim istanbula tasininca is cigirindan cikti :) oss dir sinavdir bir de stres binince, bir de stres ilaclariyla beraber 1 yilda o kilo +3 fazlasiyla geri alindi :)

durumun vehametini yazliklar ortaya cikinca anladim efem. gecen sene oh kilo da verdim hedefe az kaldi derken bir suru sort alip efil efil dolasmistim yazin. o sortlar piyasaya cikti, goruldu ku birinin bile fermuari kapanmiyor :) amerikada en kilolu halimle aldigim pantolonlara bile sigamiyor tasiyorum :)

ben iradesi olan biri degilim. koy onume nutellayi, balik gibi sinir iblmeden yerim. ama onume nutella degil efenime soyliyim kiraz karpuz konsa oeh bu ne be demeden onu da yerim. yani ne yedigim peek onemli degil benim icin. onemli olan o yeme eylemini gerceklestirmek. kalkarim odama mutfaga bi giderim artik sans isi ilk gordugum seyi hapur hupur yerim. ister leblebi olsun ister supangle olsun.

bu sebeple diyetisyene gitmek benim icin cok sey degistirmisti. bir kere birine karsi sorumlu olma duygusu bambaska bir sey. bir de hala karne alan not alan bi insan oldugum icin birinden gecer not almak, yani diyetisyenin kilo verdigmi onaylamasi benim icin onemli bir seydi. eve giren cikan seyler belliydi. ben o iki ay 1 gram cikolata koymadim agzima mesela. ama simdi ayni liste evin her yerinde asili, uyuyor muyum hayir!


bugun tesadufen dukan diyetiyle ilgili bir bloga rast geldim. hakkinda o kadar cok yorum okudum ki anlatamam. hepsi de olumlu, diyetin ise yaradigi hakkinda yorumlar. icerigine biraz baktim, bana uyabilecegini dusundum kostur kostur disari ciktim buldum kitabi aldim:


ben bunu yapabilir miyim bakisi :D





normalde bu tip diyetlere karsiyim. herkesin vucudu farkli yapisi farkli. ama buna kanim isindi. bir de fransa asigi biri olarak o eyfele dayanamadim :F

ben hemen her gun 1 saat kadar yuruyorum. oynak sarki buldummu da oynarim :D yazin spora da basliyorum salonumu sectim :)  yani her sey ayarlandi . yalniz 3 haftaya lys sinavim oldugu icin diyete sinav sonrasi basliyicam. bu 3 haftada kitabi iyice bi anlayip hazmedicem insallah :D ondan sonra ise diyete basldigim ilk gun (pazartesi olmayacak onu soyleyeyim. pazartesi baslayan hic bir diyet saliya varmaz!) yeni bir blog acicam ben gibi zayiflamaya calisan arkadaslar icin :)


kilo dert gercekten. dusunuyorum sevdigim bir seyi yerken mi daha mutlu oluyorum yoksa tartida biraz daha eksik cikinca mi diye. sanirim ikincisinde. sizce de oyle degil mi? icine giremedigimiz bir pantolonun tekrar olmasi kadar sevindirici bir sey daha var midir? sanmiyorum! oyleyse haydin diyete bayanlar baylar :)


Sevgiyle kalin :*

18 yorum:

  1. Herkesin derdi ayni bu aralar : D Bende aksamlari ekmek, makarna, un mamülleri ve patates yemiyorum. Cok yürümek iyidir, alisveris´e cikinca cok yürülüyor mesela, ama tabii disarda hemen yagli/tatli seyler yiyip geri almamali : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alisveris gercekten en iyi sporlardan bir tanesi :D ahh vermesi ayri bir derrrt almamak ayri bir dert bu kilolari :(

      Sil
  2. ben de bu yıl kpss derdi ile 7 8 kilo aldım aynen sınavdan sonra spor ve diyete başlıyorum bakalım neler yapıcaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy kolay gelsin - hem sinav hem diyetin ve sporun :))

      Sil
  3. Ben de yarın yazılıyorum spor salonuna, ikimize de başarılar :) !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. basarilar efenim =) ben bir kac hafta daha beklemek zorundayim, umarim seninle arayi kapatabilirim :F

      Sil
  4. :) O son söz müthiş :D Evet yıllardır giyemediğim bir elbiseyi ilk günkü gibi giymenin mutluluğunu hiçbir yemekten alamazsın.ben ne diyet yaptım nede kilo vericem diye uğraştım olmuyor çünkü.diyet deyince yemiyeceğin şeyleri bile canın çekiyor.benim sırrım sadece düzenli yaşamak.eylül ayından beri 80 kilodan 71 kiloya indim yaptığım sadece hergün sabah erkenden kalkmak günde 4 sefer kızımın okuluna yürüyüş (yaklaşık 15 dk sürüyor yol)ve en önemlisi akşam 6da maksimum 7de akşam yemeği sonrasında sadece kahve içiyorum.işte bu tempoda 9 kilo verdim ve hala veriyorum.Hımmm bide şu varki İstanbuldan Adanaya geçen yıl taşındığımdan beri her ne kadar buranın insanları kebaptan başka bişey yemesede daha sağlıklı besleniyoruz.el yapımı zeytin yağ binimum her türlü zayıflama hapından on kat iyidir. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. coook tebrikler efenim yeni idolum sizsiniz :) ben bazen oluyor aksam yemegimi 9 bucukta yiyorum yok dersaneden gel dinlen falan derken :) insallah bir duzen oturtabilirim de siz gibi kilo verebilirim :)

      Sil
  5. Dediğn gibi tartı tabiki de. Ben bir yıldır spor salonuna gidiyorum ve gerçekten de işe yarıyor. Ona başladığında hiç aksatmadan tam gaz devam et hiç bırakma :) seni sayfama ekledim seni de beklerim :) sevgiler...


    http://fashionmakeupaccessoriesfood.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. ben de canım aynı dertten muzdaribim ne yazık ki evlendiğim zaman 55 idim şimdi ise 65
    şu 10 kiloyu versem daha da bişe istemem heralde :)

    YanıtlaSil
  7. of aynen duygularıma tercüman olmuşsun. ne yediğim çok fazla önemli değil. o yeme eylemi beni cezbeden. ağzım-elim hiç duymuyor :) baya hazırlık yapmışsın, kitap salon vs. umarım istediğin kiloya ulaşırsın. ayrıca kilo verme maceran ile ilgili blogunu açtığında duyur bizlere de. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ah o hissiyata lanet okuyorum ben valla 2 gun diyet yapsam 3. gun haydii gelsin gitsin abur cubur :D sana da sevgiler :))

      ve o elbiseyle ilgili yorumum da hala gecerli. benim gibi bingillari olanetli butlu birinde bile fena durmuyorsa, herkese cok yakisacagindan eminim ;)

      Sil
    2. sanırım izmir'deydin sen de. bi gün yüz yüze buluşur bu meseleyi konuşuruz güzellik :))

      Sil
    3. ahaha hay hay efenim..izmir blogger bulusmasini duydun/ gordun mu? madem izmirlisin gelirsin diye umuyorum, ben gitmeyi cok istiyorum :)

      Sil
    4. duydum duydum :) şu an izmir'de değilim. tarih uygun olursa gitmeyi düşünüyorum ben de. tanışmak güzel olur izmirli bloggerlarla :) daha önce tanıştıklarım olmuştu, blogda yazmıştım. ama 5 blogger idik onda :)

      Sil
  8. umarim basarili olursun, istedigin kiloya ulasirsin. ben de diyet yaptim yillarca, kilo almak icin ama. ise yaramadi:( biraz irade meselesi, spor-diyet-irade uclusuyle amacina ulasirsin bence. benim bloguma da beklerim:

    ojeloji.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. ya ne guzell kendınle barısık bır kızsın canım dıger bloglarda yazmıslar ısde ınce bacaklıyım ay bısey gıyemıyorm bılmemne ayy dedım neresı ınce bacagının dedım kz yorumumu yayınlamamıs ama ole yanı manyahmı ne bnlarr gıı :DD keske hersey kendını tanısa barısık olsa ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim :) kendisini sevse herkes keskeee :D

      Sil