8 Mayıs 2012 Salı

sevimlilik abideleri

Ay yine bir 'baskasinda gorsem gulerdim ama kendim aldim begendim' postuyla basbasasiniz :D

Tanrim ben boyle sevimli bir sey gormeidm. Simdiye kadar hic takan birini gormedim ama ben artik insanlar 'yeter takma artik sunu' diyene kadar her gun takacagimdan eminim.

Balcova kipada eski Accessories in yerinde, watsonsin yanina bir bijuteri acilmis, ne zaman bilmiyorum. Bu tokayi ve sac seysini 3 er tl ye aldim ordan. Her urunde indirim var kacirmayiniz efenim. Gercekten cok orijinal seyler vardi.







ben cok begendim :) gidip aynisindan alabilirim yedekte dursun diye :))


hoscakalin

2 yorum:

  1. amannnn tak bebeim ya boşver milleti.zaten elalem ne der diye diye hayat geçip gidiyor:)çok sevimliler güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim :) aynen oyle valla, insanin icinden geldigi gibi davranmasi kadar da guzeli yok :)

      Sil