6 Mayıs 2012 Pazar

rossman vol. 1000

Annemle rossman alisveris rekorumuzu egale ettik sayin okur. Inanmasi benim icin cok guc ama bu sefer alinanlarin cogu anneme ait. Bir memnun kaldi rival de loop kremlerinden sormayin gitsin. Kapaticisindan serumuna kadar her seyi atti sepete.

Bense daha once morunu alip hic sevmedigim jel eyelinerin siyahini aldim, onunla ask yasiyorum bu aralar. 3 ve 5 er tl ye birer ruj aldim, biriyle ilgili oldukca iltifat aldim hemen bu posttan sonra onun postunu hazirliyicam insallah :) Bir de cantada tasimalik firca aldim cok sevdim. 3 tl falandi.








Evet bu resimde bana ait 1 oge bile yok. bilezikler bile annemin, seviyor boyle renkli renkli seyleri :)





Dil temizleyici ile taragi ben aldim ikisinden de cok memnun kaldim. Dis macununu ise 14 tl den 5 tl ye dustugu icin bir deneyelim dedik, tek kelimeyle ba - yil - dim. 2 gunde rengi acildi dislerimin yahu. Artik hep bunu kullanirim ben.






Rujlari cok sevdim, jel eyelineri'i da oyle, her nek adar duzgun cekemesem de :P Lastik tokalari bir DIY projesi icin aldim diger malzemeleri de toplayinca paylasicam sizlerle :)

Sert fircasi benim cok kolay bulabildigim bir sey degil, gormusken aldim. Aldigimin ilk gunu elim kaydi ve damagima gecirdim fircayi, o ayri tabi :F Hala canim yaniyor saka maka.



Bu da boyle bir gundu sevgili okur. :P Rossman da kendini kaybetmeyen insanlara saygi duyuyorum.


Sevgiler :)

2 yorum:

  1. rossman nerde güzelim ben görmedim hiç izmirdeyim senin gb ama

    YanıtlaSil
  2. rossman kemeraltinda hemen ozsutun arsi hizasinda :) bir de karsiyakada varmis ama hic gitmedim oraya

    YanıtlaSil