9 Mayıs 2012 Çarşamba

Rival de Loop - Tres Chic

Rossmandan aldigim iki rujumdan 1 tanesi bu. Fiyatinin 5 tl olmasi lazim, yanlissam duzeltiniz :)

Valla renk cok guzel, biraz maybelline watershine serisine benziyor. Seffaf yapida, rengini ilk katta pek vermiyor. Ben ruj konusunda biraz cekingen biri oldugum icin bu benim isime gelen bir ozellik.

Bu ruju disari sadece 1 kez kullanabildim simdilik, onda da her surusumde dudaklarimda putur putur seyler oldu. Tam peceteyle falan silip tekrar suruyorum, yine oluyor. Rujdan mi kaynakli yoksa dudagim mi cok kuru bilemiyorum ama bence rujun etkisi bu.

Bu haric ben yapisini ve durusunu begendim. Tasarim biraz dandik duruyor, ama onemli olan urunun kendisi oldugu icin cok takilmiyorum.










boyle iste rengide aynen gordugunuz gibi :)

sevgilerr

5 yorum:

  1. Dudakta yok gibi duruşunu sevdiğim ürünlerden.Haklısın canım tasarım oldukça uyduruk ama renk kullanılabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet renk, hele de bu seri icinde, en kullanilabilir olanlardan bir tanesi :) bu serinin %75 i falan pembenin en acik tonlariydi valla zor buldum bunu :)

      Sil
  2. walla süpermiş!!
    rossman, gratis duyun sesimiii, Bursa'ya da açın birer mağazaaa...
    :)

    YanıtlaSil
  3. gulumse: evet ben de begendim rengini :) ozellikle goz makyajina yuklenildiginde kullanilabilir bir renk


    isabelle: rossman izmire bile yeni acildi sayilir ama bence yakinda bursa ya da acilir bir adet :) adamlar o kadar is yapiyor ki her ile 10 ar 10 ar acsalar yeridir :)

    YanıtlaSil