19 Mayıs 2012 Cumartesi

Pastel maskara - express volume+ length

Anneler gununde anneme tavsiye edip aldirtmistim bu maskarayi, ancak onda alerji yaptigi icin kullanamadi. Bende bir sorun yaratmadi.

Bu ikinci ya da ucuncu kullanisim, her seferinde daha cok seviyorum. 'the one' maskarami buldum a dostlar! gercekten bundan daha iyisini bulabilir miyim bilmiyorum.

simdiye kadar hic plastik fircali bir maskara kullanmamistim, hep klasik killi fircalardi kullandiklarim. Bu kadar sevecegimi bilsem hep bunu kullanirdim valla. Hacim desen var, ayirma desen var, var oglu var.

Artik kisa kesip sizi resimlerle basbasa birakiyorum. Indirimle beraber 5.5 tl ye aldim, saka gibi yahu. Kosun gidin tukenmeden alinnn...









hayatimda ilk kez ciddi ciddi jel eyeliner surmeye calistim, biraz yamurtuk olmus, sori :D









bu maskaradan bulabildigim kadar alip depolamak istiyorum :D


bu arada farim maybelline 24 hr tattoo farlardan eternal gold, jel eyeliner da rival de loop.


sevgiler :)

6 yorum:

  1. Anlayamadığım tek şey var geçen gün okuduğum bir yazıda da 'söyleyecek bişey yok işte çok kötü ben aldım siz almayın' aynen böyle yazıyordu :) Ya çok seviliyor ya da nefret ediliyor sanırım. Değişik bir rimelmiş ben de deneyeceğim bakalım ben ne düşüneceğim :)) Görsellerin çok güzel olmuş canım ellerine sağlık yazı için :)

    ezgiyleguzellik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aranan ozellige gore sonuc da degisiyor sanirim. mesella bir maybelline maskaraya gore daha az uzattigi soylenebilir. ama kirpiklerim simdiye kadar hic boyle ayri ayri ok gibi olmamisti, belirginlesmemisti ben o yuzden bayildim bu maskaraya. tester denemeyi dogru bulmadigim icin herkesin bir kez alip denemesini tavsiye ediyorum ben. ama halihazirda benzer fircali bir urunun varsa ondan cok da farkli bir sonuc elde edecegini dusunmuyorum. benzer olarak aklima gelen maybelline one by one, eger onu denemisligin varsa mesela gorunus benzer olacaktir diye dusunuyorum :) cok tesekkurler ayrica :)

      Sil
  2. ben de merak ettim indirime denk gelirsem alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benzer bir maskaran yoksa almani tavsiye ederim ben de :)

      Sil
  3. süper bi maskara ama artık üretmyolarmış ondan başkasını kullanamıyorum denemedğim kalmadı

    YanıtlaSil