3 Mayıs 2012 Perşembe

Ojelerim Tasindi! :)

Evet az once nihayet bitti tasinma islemleri simdi adaptasyon surecindeler :)

Daha once soylemistim ben ojelerimi uzun zamandir buz dolabinda sakliyordum. Her ne kadar boylece bozulmalarini engelliyor olsam da daracik alanda aradigim ojeyi bulmak ve onlari oraya sigdirmak cok zor oluyordu. Ben de onlari aldim, amaci disinda her seye hizmet eden salonumuzdaki bufeye tasidim.

Basta yarisi kadarini en ust rafa koymak gibi bir mallik yaptim, la insan dusunmez mi ben nasi gorucem de secicem bunlari diye. Sonra dank etti tabi, 2 raf asagi kaydirdim... :0











Bu yeni duzenden cikarttiklarim:

1- Ayh bende hic oje yok aradigim rengi bulamiyorum triplerime artik son veriyorum o.o

2- Bu eve artik pembe ve mavi oje girmeyecek! - hic bir renk girmese daha iyi olur tabi.

3- Sizlere bir aciklama: Daha once bir 'tum ojelerim' postu yazmistin bir de niye bunu yazdin gorgusuz? diyenleriniz olabilir. Amacim sizlere 'le le le bakin bende bir suru 1 liralik dandik flormar ojem var' demek degil. Sadece ojeleri duzenlemek adina bir fikir vermek. Szin de boyle onu cam, kullanmadiginiz ya da duzeninden memnun olmadiginiz bir bufeniz varsa bu is icin kullanabilirsiniz.




Valla benim tahminimden zor oldu bu yerlestirme isi, 3 kre alisveris torbasiyla oje tasidim salona :D Ama kendimi en takdir ettigim bolumse bu isi yapmadan once yeni surdugum ojelerimin yerlestirme sonunda hic bozulmamis olmasiydi - aferim bana.

Ha bu arada unutmadan: Universite dolayisiyla Agustos - eylul gibi istanbul'a tasinacagim. Bu sebeple gitmeden once butun - ya da bir kac tane haric tum - ojelerimi ya 1 ya da bir kac kisiye vermek istiyorum. Iclerinde daha kapagi bile acilmayanlar oldugu gibi yarisindan cogu bitenler de var. Bunu cekilisle mi yaparim kafama gore mi bilmiyorum, eger ilgilenirseniz takipte kalin :)

Sevgiler...

8 yorum:

  1. hayatımda hiç bu kadar ojem olmadı :) takipteyim valla (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamdir :) benim de yakin zamana kadar yoktu - ki her parfumeriye girisimde 1 er 2 ser ojeler almaya baslayana kadar :)

      Sil
  2. Ben de takipteyim :)Oje tutkusu çok deli bir şey ya :)

    YanıtlaSil
  3. Ojelerin manzarası bir harika :)

    YanıtlaSil
  4. valla 20 tanecik ojem var seninkilere maşallhh dedimmmm

    YanıtlaSil
  5. az olsun oz osun en iyisi valla benim de elim hep ayni ojelere gidiyo zaten :)

    YanıtlaSil