6 Mayıs 2012 Pazar

Odullendim efenim :)

Sevgili ben kendim her seyim beni bu odule layik gormus :) kendisine tesekkurlerimi sunuyorum :)

1.Biz de 11 arkadaşa bu ödülü veriyoruz.


Isyankar ruhuma saglik, ben yapmak isteyen herkesciklere yolluyorum bu odulu :) ayri gayri olmasin kalpler kirilmasin :)


2. Ödül aldıklarını bloglarına gidip haber vermemiz gerekiyor.


Ey ahalii bende odulunuz var :)


Saka yana haber verecegim blogger arkadaslarima :)


3.Kendimizle ilgili 7 gerçeği paylaşıyoruz.


- Ihlamuru cok severim, belki favori icecegim olabilr


-hic tanimadan bir insandan sirf  'l' harflerini 'L' olarak yazdigi icin nefret edebilirim...'choq tatLsn' ...gibi...grrr!


-pc basinda oldugumda ortalama 30 sn de bir emailimi kontrol ederim


-favori rengim mordan maviye ve mercana dogru gecis yapmak uzere


-bir gunde ucuca eklesek en az 10 dk kahkaha atiyorumdur. daha bile uzun olabilir


-o bicim can dostum, sirdasim diyebilecegim bir dostum yok.


-eksi sozluk yazariyim




4Bize ödül veren kişiye teşekkür ediyoruz.


Tesekkurlerrrr :* blog dunyasina girisin de hayirli olsun ayricana :)


5.Versatile Blogger Ödül fotosunu blogumuza yüklüyoruz



1 yorum: