4 Mayıs 2012 Cuma

Nisan 2012 - Bu ay en cok kullandiklarim

Diyorum blogumda uzun zamandir yapmadigim bir sey var...buldum nihayet! Bu ay en cok kullandiklarim postu!

Bilerek elimi farkli urunlre atmaya calisiyorum cogu zaman, ancak hem bitsin istedigim icin hem de kullanmam gerektigi icin kullandigim bazi urunler var. Buyrunuz bu ay nelere en cok el atmisim;




Resme koymayi unuttuklarimin basinda skinoren geliyor: her gun 2 defa kullaniyorum skinoreni, atlamak ayip olur :)

Creme puff i yeni almama ragmen en cok kullandiklarima girmeyi basardi kendisi, artik siz dusunun ne kadar kullanmisim :F o sol tarafinda gordugunuz kisim islak kullanmaya calisirkene oldu. Kazimak zorunda kalicam sanirim :(

1 adet kapatici palet goruyorsunuz sol tarafta. Rival de loop markasi. Ozellikle yesil kismini oldukca kullandim bu ay, kizarikliklar uzeirnde gercekten etkili.


Yine rival de loop marka olan pudranin -creme puff in solunda - iyice dibini gormektesiniz. Iyi kotu gunlerimiz oldu kendisiyle, tekrar almam.

Yaklasik 3 hafta once aldigim blistex - lip tone nemlendirici. Tam da dudagimin rengi, aynaya bile bakmadan haldir huldur seviyorum. Nemlendirici demeye sahit ister ama renk ve gorunus olarak cok cok sevdim.

Colossal maskara artik bitse de gitsek dediklerimden. 6 aylik miadini cooooktan doldurdu.Kurumuyorki illet sey bari kurusa da atsam :) seviyorum kendisini ama daha kullanmam gereken bir cok maskara var, bitmesi lazim.


Sebamed gunes kreminden memnunum ama cok beyazlattigi icin baska bir tane almayi dusunuyorum.

urunlerle ilgili sorulariniz varsa memnuniyetle cevaplarim :)


Cogunlugu bu urunlerle olusturulmus bir makyaj ornegi: :)



5 yorum:

  1. su garnıer goz rol on kremlerı nasıl cnm yesılını falan kullandınmı ıse yarıyormu bn morluklar ve ınce cızgıler ıcın soruorm almak ısdıormda

    YanıtlaSil
  2. ben yesilini kullandim, annem de gecenlerde yenisini aldi. morluklara iyi gelen bir urun degil kesinlikle, ama sisliklerde cok basarili. morluklar icin kapatici formunda olanini almani tavsiye ederim :) cizgiler icin de bir etkisi oldugunu dusunmuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmm çok tskler bılgılendırdgın ıcın alayım barı cnm yınede su bimde 6 tl fıyatı zaten garnıerın dger kremlerıde uygun 1o tl alayım dursun şişerse kllanırım :) hemde nemlendırme amaçlı da ıyı olur snırım ....

      Sil
    2. enemm 6 tl mi :D daha once soyleyeydin ben de ordan alirdim. tarihine falan dikkat ederek al o kadar ucuz olmasi beni bi killandirdi bak

      Sil
    3. yokk kız bım toptn satıyorya ondan yoksa alanlar memnun satanlarda :DD ben ordan 10 tlye qeenn salyangoz kremı almısdım sorun yasamadım zaten yasasaydım gdıp ıade etme sansım vardı ....

      Sil