13 Mayıs 2012 Pazar

Maybelline Color Tattoo 24 HR - Gel Eyeshadow - 05 Eternal Gold

Oeh su ana kadarki en uzun baslik bu sanirim! :)

Anneler gunu dolayisi ile annemle butun gratisleri bosalttik efem. Beni tebrik ediniz, bir adet golden rose glossla beraber renkli kozmetik adina aldigim tek urun bu.

Ben altin rengine takmis durumdayim. Her seyle olan uyumuna bayiliyorum. Dun aldim bu fari ilk kez bu sabah kullandim. Icten disa dogru kalinlasan bir kahverengi goz kalemiyle beraber kullandim, goruntuden de oldukca memnun kaldim.

Bu farin yapisi benim cok ilgimi cekmisti. Ayni renklerde bir toz far alacaktim, ancak bu kadar canli bir rengi elde edemeyecegim cok acikti. Renk gercekten cok carpici ve canli duruyor gozde, ancak soz verilen 24 saatlik kalici goruntunun olmadigini soyleyebilirim. Belki benim gozkapaklarim yaglidir bilemiyorum. Ben sabah 8 - aksam 8 arasi hic dokunmadim makyajima, ama %50 kadari gitmis, cizgi cizgi bir goruntu cikmisti ortaya. Ben zaten yogun kivamda olan bu faari bazla kullanmayacagim, ancak kaliciligini artirmak isteyenler bu opsiyonu dusunebilir :)










ne bicim kizarmis gozlerim :)




Benim cok kullanmadigim bir iki far setim ve tekli farim oldugu icin cok fazla far alan biri degilim. Ama hem bu rengi cok begendim, hem de merak ediyordum bu seriyi.

Kalicilik harici ben oldukca begendim - ki 10 - 11 saatlik kalicilik da o kadar azimsanmaz. Indirimden 8 tl ye aldim, normalde 11 - 16 araliginda satisa sunulmakta.

Bir de anneme hediye olarak bunun bronz rengini aldim bugun, belkim onu da koyarim bir ara, annemi model olarak kullanarak :)


Butun annelere sevgiler :)

Hoscakalin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder