10 Mayıs 2012 Perşembe

Maxi etek vol.2

Waikikiden aldigim mavi maxi etegimi alirken onun civarinda bir de cok ciks bir mercan etek gormustum. Fermuarli oldugu icin illaki benim bedenim olmasi gerekiyordu, o da kalmamisti. O gunden beri fellik fellik o etegi ve/veya benzerini ariyordum, ki tesadufen alsancakta bir magazaya girene kadar :)

Izmirliler ismen olmasa da bahsedecegim yeri mutlaka biliyorlardir. Ismi Samil, coco loco nun yani, pizza pizza nin karsisinda? Ha bildiniz dimi surekli vizir vizir olan, kapisinin onunde 10 - 15 tl ye etekler bluzlar satan yeri? Iste oradan aldim az sonra size gosterecegim etegi :)

42 sini uretmiyorlarmis ben de 40 ini almak zorunda kaldim. Skinti olmadi cunku bunun modeli tam istedigim gibi ve ayrica beli de lastikli. :) Bir de yazin 3- 5 kilo versem tam super olur.

Ay ama bunun yaninda bir de tam bir caaart pembesi vardi ki, almazsam onu heralde omur boyu aklim kalir. Malesef sadece 38 vardi onun da, ama tekrar gelecek dediler. Gelir gelmez kapicam bir adet sevicem oksuyucam yani O KADAR harika bir renk, anlatilmaz yasanir. Ama benim mercanim da guzel hoyyt laf duymuyum :P

Tulu tam mercan rengi ama astari nar cicegi. Hepsi benim bebeklerim :P


Bu etegin en gerilmis hali:






Bu da belki begenip de almak isteyen olursa diye modeli vs vs:





Bu etek icin olmasa bile baska diger muhtesem urunleri icin burayi bir dolasmanizi tavsiye ederim. Oldukca renkli, kaliteli ve farkli modeller var, hem de fiyatlar uygun :)

Sevgiler


not: 38 beden oldugum gun ayni zamanda moda blogger i olucam la karar verdim. Cok zevkliymis boyle blogda etekler sunlar bunlar olmasi :)


8 yorum:

  1. çok güzelmiş ya çok beğendim cnm rengi de modeli de harika, tam benim tarzım, güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim :)) ben de begeniyorum rengini :)

      Sil
  2. Modeli çok güzel canım güle güle giy. :)) Renk konusunda biraz takıldım. bir ay önce bende mercan rengi bir etek aldım sonra erkek arkadaşım ve annem içime sindirmediler gittim değiştirdim. O lacivert etek var ya seninde yorum yazdığın, işte onu aldım :) o gündür bu renge ön yargılı oldum ama şuna karar verdim, evet bana mercan gitmiyor :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eger sen de sana mercanin gitmedigini dusunuyorsan iyi yapmissin degistirmekle o zaman :)) icine hangisi siniyor aynada daha cok begeniyorsan onu giy takma baskalarinii..

      ben de bu mercan bana gider mi gitmez mi bilmiyorum aslinda, etegi aldim da uzerine ne giyicem hic bi fikrim yok. :D olmazsa evde gecelik niyetine giyerim nihaha

      Sil
  3. canım benim şamil ismi demi bayıldım bloguna bayıldım valla yazılarının hepsini okudum bu etek kaç para acaba bak cevap yazar yazmaz dökülcem yollara çok güzelmiş kuzum iyi günlerde giy inşallahhh bloguma gel misafirim ol
    sevgiler canım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldim izleyicin oldum hemen zaten :) cok tesekkurler :) fiyati 25 tl valla benim gorebildiklerim icinde en ucuzlardan biriydi bu :)

      Sil
  4. normal fiyatı bazen çok uygun bazende acaip abartı fiyatlı yani değmicek şeyler oluyor dur ben bu eteğe gidip bakyım en yakın zamanda;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamdir :) yenileri de gelmistir simdiye

      Sil